A repülőjegy-értékesítés kihívásai, teendői egy üzleti-online utaztató irodánál. Gyakorlati szakmai tapasztalataim a Weco-Travel Kft.-nél.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Varga Balázs
Other Authors: Karsai Dr. Árpád
Kulcsszavak:GDS
légiközlekedés
NDC
online foglalás
repülőjegy
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57441
Description
Abstract:A projektmunkám a Weco-Travel Kft.-nél szerzett gyakorlati tapasztalataimra építve a repülőjegy-értékesítést, ügyfélszolgálati tevékenységeket vizsgálja. A kutatás célja a digitalizáció hatásainak és az online-offline értékesítési gyakorlatoknak a feltérképezése. Elemzem az ügyfélszolgálat kihívásait, különös figyelmet fordítva az online platformokra és az ügyfélélmény javítására. A légitársaságokkal és más szolgáltatókkal való együttműködés fontosságát is hangsúlyozom, mivel ez elengedhetetlen az értékesítés sikeréhez. Az eredmények rámutatnak a digitalizáció és a változó ügyféligények kezelésének kulcsszerepére a versenyképesség növelésében.