A repülőjegy-értékesítés kihívásai, teendői egy üzleti-online utaztató irodánál. Gyakorlati szakmai tapasztalataim a Weco-Travel Kft.-nél.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Balázs
További közreműködők: Karsai Dr. Árpád
Kulcsszavak:GDS
légiközlekedés
NDC
online foglalás
repülőjegy
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57441

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57441
005 20250325112336.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Balázs 
245 1 2 |a A repülőjegy-értékesítés kihívásai, teendői egy üzleti-online utaztató irodánál. Gyakorlati szakmai tapasztalataim a Weco-Travel Kft.-nél.  |c Varga Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám a Weco-Travel Kft.-nél szerzett gyakorlati tapasztalataimra építve a repülőjegy-értékesítést, ügyfélszolgálati tevékenységeket vizsgálja. A kutatás célja a digitalizáció hatásainak és az online-offline értékesítési gyakorlatoknak a feltérképezése. Elemzem az ügyfélszolgálat kihívásait, különös figyelmet fordítva az online platformokra és az ügyfélélmény javítására. A légitársaságokkal és más szolgáltatókkal való együttműködés fontosságát is hangsúlyozom, mivel ez elengedhetetlen az értékesítés sikeréhez. Az eredmények rámutatnak a digitalizáció és a változó ügyféligények kezelésének kulcsszerepére a versenyképesség növelésében. 
695 |a GDS 
695 |a légiközlekedés 
695 |a NDC 
695 |a online foglalás 
695 |a repülőjegy 
700 1 |a Karsai Dr. Árpád  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57441/1/VARGA_BALAZS_MR2E0Y_PROJEKTMUNKA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57441/2/Varga%20Bal%C3%A1zs%20%202025_Projektmunka%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés