A Nébih marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Berregi Sára Andrea
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:élelmiszerbiztonság
marketingkommunikáció
marketingmix
NÉBIH
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57451
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám elméleti részében részleteztem mennyire fontos szerepet játszik a vállalatok életében a marketing, valamint a marketingkommunikáció. Leírtam és elemeztem, hogy milyen jellegű marketing tartalmakkal találkozhatunk, mi az ATL a BTL és a TTL, valamint a marketingmix és marketingkommunikációs mix részeit is bemutattam. A dolgozat második részében a Nébih történetét és tevékenységi körét ismertettem. Marketingkommunikációs csatornáit megvizsgáltam, ezt követően pedig részletesen elemeztem. Végezetül pedig a következtetéseket levonva megfogalmaztam javaslataimat, annak érdekében, hogy minél sikeresebbek legyenek a közösségi médiában.