A Nébih marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Berregi Sára Andrea
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:élelmiszerbiztonság
marketingkommunikáció
marketingmix
NÉBIH
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57451

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57451
005 20250325112347.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Berregi Sára Andrea 
245 1 2 |a A Nébih marketingkommunikációja  |c Berregi Sára Andrea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám elméleti részében részleteztem mennyire fontos szerepet játszik a vállalatok életében a marketing, valamint a marketingkommunikáció. Leírtam és elemeztem, hogy milyen jellegű marketing tartalmakkal találkozhatunk, mi az ATL a BTL és a TTL, valamint a marketingmix és marketingkommunikációs mix részeit is bemutattam. A dolgozat második részében a Nébih történetét és tevékenységi körét ismertettem. Marketingkommunikációs csatornáit megvizsgáltam, ezt követően pedig részletesen elemeztem. Végezetül pedig a következtetéseket levonva megfogalmaztam javaslataimat, annak érdekében, hogy minél sikeresebbek legyenek a közösségi médiában. 
695 |a élelmiszerbiztonság 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingmix 
695 |a NÉBIH 
695 |a online reklám 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57451/1/Budapesti%20Gazdas%C3%A1gi%20Egyetem%20projektmunka_A%20N%C3%A9bih%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3ja.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57451/2/Berregi%20S%C3%A1ra_KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés