A Createsculture Kft. üzleti tervének elkészítése és elemzőjének bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Simon Bertold
Other Authors: Gajzágó Dr. Éva Judit
Format: Thesis
Kulcsszavak:business marketing
pénzügyi elemzés
szolgáltatás
üzleti terv
üzleti terv készítése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57457

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57457
005 20250325112354.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Simon Bertold 
245 1 2 |a A Createsculture Kft. üzleti tervének elkészítése és elemzőjének bemutatása  |c Simon Bertold  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom témája a Createsculture Kft. férfi fodrászati tevékenységekkel foglalkozó cég üzleti tervének bemutatása, amely alapján szeretném összefoglalni a legfontosabb témákat, amelyeket a dolgozatban tárgyaltam. Az első részben az üzleti tervezés fogalmát és jelentőségét mutattam be, majd részletesen ismertettem az üzleti terv elkészítésének lépéseit szakirodalmi forrásokra támaszkodva. Olyan releváns és hiteles forrásokat választottam, amelyek segítségével átfogó képet adhattam az üzleti terv különböző aspektusairól, beleértve mind az elméleti, mind a gyakorlati szempontokat. A dolgozat második részében kutatást végeztem, amelynek célja az volt, hogy megértsem a vizsgált vállalkozás – a Createsculture Kft., férfi fodrászati tevékenységekkel foglalkozó cég – ügyfélkörének igényeit és elégedettségét. A kutatás eszközeként kérdőíves módszert alkalmaztam, és a vállalkozás online adatbázisát használtam fel, hogy a releváns célcsoportot hatékonyan megszólíthassam. Az összegyűjtött adatok alapján számos fejlődési lehetőséget azonosítottam, amelyekre alapozva elkészítettem a vállalkozás üzleti tervét. Az üzleti terv kidolgozása során részletesen elemeztem a vállalkozás külső és belső környezetét. A makrokörnyezeti elemzéshez PESTEL-elemzést alkalmaztam, amely segített a szolgáltatáskörnyezet külső hatásainak feltérképezésében. A belső elemzés részeként SWOTanalízist végeztem, amelynek eredményeire alapozva marketingstratégiát dolgoztam ki a vállalkozás számára. A szakdolgozat záró részében a pénzügyi terv kapott hangsúlyt. Elemeztem a vállalkozás eddigi éves eredményeit, hogy megvizsgáljam, a javasolt fejlesztések és bővítések önerőből, reális időkereteken belül megvalósíthatók-e. Ezzel egy átfogó képet adtam a vállalkozás jelenlegi helyzetéről és a jövőbeni növekedési lehetőségeiről, valamint a célkitűzések eléréséhez szükséges stratégiákról 
695 |a business marketing 
695 |a pénzügyi elemzés 
695 |a szolgáltatás 
695 |a üzleti terv 
695 |a üzleti terv készítése 
700 1 |a Gajzágó Dr. Éva Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57457/1/Simon%20Bertold%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57457/2/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90%20SBe.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57457/3/Simon%20Bertold_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés