A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Veszner Dávid
További közreműködők: Lipák Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
bánya
kapcsolat
logisztika
online marketing
Social Média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57461

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57461
005 20250325112358.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Veszner Dávid 
245 1 2 |a A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára  |c Veszner Dávid  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kutatásom a SB Dynamic Kft. cégénél vagyis cégcsoportnál végzem. Az, hogy miért nem cégként, hanem cégcsoportként tekintek rá, az a kutatásomból kiderül. A cégcsoport online marketingjét vizsgálom, vagyis ez milyen hatással van a cég logisztikájára, illetve milyen mértékben befolyásolj azt. A kutatásomban bemutatom a cég bányáit, illetve azok jelentőségét. A logisztikai tevékenység vizsgálata is megjelenik. A dolgozatomban ezek mellet vizsgálom az ügyfelek és partnerek elégedettségét is egyben. 
695 |a 21. század 
695 |a bánya 
695 |a kapcsolat 
695 |a logisztika 
695 |a online marketing 
695 |a Social Média 
700 1 |a Lipák Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57461/1/VesznerDavid_GZ4EN5.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57461/2/BA%20KM%20Veszner.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57461/3/Veszner%20D%C3%A1vid.pdf  |z Dokumentum-elérés