Szegmentáció szerepe a szállodai értékesítésben az ibis Budapest Heroes Square példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Keresztesi Fanni Gabriella |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | árképzés piaci szegmentáció szállodaipar szezonalitás turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57462 |
Hasonló tételek
Marketingstratégia elemzése az Ibis Budapest Heroes Square szállodáról
: Varga Panna Anna
: Varga Panna Anna
Marketingstratégia elemzése az ibis Budapest Heroes Square szállodáról
: Varga Panna Anna
: Varga Panna Anna
A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül
: Peller Viktória
: Peller Viktória
A recepció szerepe a szállodai értékesítésben
: Otoltics Judit Katinka
: Otoltics Judit Katinka
Hatékonyság az online szállodai értékesítésben
: Demeter Eszter
: Demeter Eszter
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
Globális cég vevői szegmentációs stratégiája
: Egerszegi Norbert
: Egerszegi Norbert
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia
: Juhász Eszter Zsófia
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
Szegmentációs politika 2014-2019-ig a Novotel Danube szállodában
: Kaczor Adél
: Kaczor Adél
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
Vendégszegmensek az Ibis Budapest Centrumban
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
Közösségi platformok szerepe az értékesítésben
: Szokola Nóra
: Szokola Nóra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
Közösségi háló szerepe az értékesítésben
: Petrányi Viktória
: Petrányi Viktória
Housekeeping tevékenység elemzése az Ibis Styles Budapest Centeren keresztül
: Karáth Anna
: Karáth Anna
A nonverbális kommunikáció szerepe az értékesítésben
: Fogas János
: Fogas János
A közösségi háló szerepe az értékesítésben
: Kossa Enikő
: Kossa Enikő
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
: Beer Márkó
: Beer Márkó
Back To Square One, Almost or how America Failed in Afghanistan
: Budai Gergely János
: Budai Gergely János
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása
: Dallos Krisztina
: Dallos Krisztina
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
A diszpozíciós folyamatok/feladatok szerepe az értékesítésben
: Kakucsi Martin
: Kakucsi Martin
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül, az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül
: Tick Hanna
: Tick Hanna
Bevételgazdálkodási optimalizáció az értékesítésben
: Boros Zoltán
: Boros Zoltán
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
A szállodai üzemeltetés elemzése az OTP Hotel Budapest példáján keresztül
: Gyulai Henrietta
: Gyulai Henrietta
Az ibis Budapest Aero szálloda szobafoglalási területének bemutatása
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A közösségi háló szerepe a videojáték értékesítésben
: Farkas Márta
: Farkas Márta
Az értékesítési tevékenység bemutatása az ibis Budapest Citysouth Hotelben
: Bogyó Edvin
: Bogyó Edvin
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
A közösségi háló szerepe az értékesítésben, az online márkaépítés
: Hollósi Laura
: Hollósi Laura
Corporate Social Responsibility - a case study of foodpanda (Delivery Hero Hungary)
: Darvai Júlia
: Darvai Júlia
IBIS Budapest Centrum pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata
: Dér Zsuzsanna
: Dér Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
Marketingstratégia elemzése az Ibis Budapest Heroes Square szállodáról
: Varga Panna Anna -
Marketingstratégia elemzése az ibis Budapest Heroes Square szállodáról
: Varga Panna Anna -
A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül
: Peller Viktória -
A recepció szerepe a szállodai értékesítésben
: Otoltics Judit Katinka -
Hatékonyság az online szállodai értékesítésben
: Demeter Eszter