A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dróth Zoé
Other Authors: Dr. Molnár Dr. Zsolt
Kulcsszavak:CRM
ügyfélélmény
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57466
Description
Abstract:Szakdolgozatomban a CRM rendszerének bemutatására egy lakossághoz tartozó ügyfélkapcsolat segítségével. A dolgozatommal a célom annak megértése, hogy az ügyfeleknek mi a véleményük a vállalatok és az ügyfelek közötti kapcsolatról napjainkban. Ennek érdekében egy kvantitatív kutatást végeztem egy kérdőíven keresztül. A kérdőív során kikértem az ügyfelek véleményét és megkérdeztem tapasztalataikat a cégek kapcsolattartásával kapcsolatban. A kérdőívemet leginkább a korosztályom töltötte ki, így az ő segítségükkel tudtam elvégezni a kutatásom.