A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Csaba
További közreműködők: Dobó Dr. Róbert
Kulcsszavak:fogyasztói piac
internetmarketing
márka
márkahűség
promóció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57467

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57467
005 20250325112403.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Csaba 
245 1 2 |a A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban  |c Szabó Csaba  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Ebben a szakdolgozatban bemutatom a Márkák kialakulásának folyamatát, ezeknek a jelentőségét a mai üzleti világban, az irántuk kialakuló hűséget a fogyasztókra nézve, és kulcsfontosságát annak, hogy a márkakiépítés miért is nélkülözhetetlen a vállalatok számára. Célom ezzel a szakdolgozattal az, hogy kutatásaimmal és tanulmányokkal feltárjam azt, hogy milyen módon hat a márka és a márkahűség a fogyasztói döntésekre, és a vállalatok hogyan tudják hasznosítani ezeket a döntéseket, hogyan lehetnek képesek ezekkel az adatokkal előnyt és sikert szerezni, a piacon egy magasabb pozíciót elérve. Fontos megérteni, márkahűség szempontjából, hogy milyen döntéseket hoznak a fogyasztók, amikor a termék vagy szolgáltatás választására kerül a sor. Egy hűséges fogyasztó hajlamos lesz arra, hogy ugyanazt a márkát válassza eltekintve attól, hogy az drágább lett, vagy az adott márka versenytársai egy jobb minőségű termékkel álltak elő. Szó lesz az érzelmi kötődésről, ami önmagában annyit takar, hogy a fogyasztók egy érzelmi-kapcsolatot alakítanak ki egy brand mellett, ami a legtöbb esetben, szinte mindig erősebb a racionális, ár alapú választásoknál is. Nagy hangsúly lesz fektetve az influenszer kampányokra és ezeknek a működésére, hogyan hatnak ki a fogyasztókra. Ezeknek részletes bemutatására is sor kerül, ezen belül pedig működésük és a közösségi médián való szerepük is jellemezve lesz A márkahűség teljes körű megismerése és megértése segíti a vállalatokat abban, hogy tartós, erős és hosszú távú kapcsolatot alakítsanak ki a fogyasztókkal, ami a jövőre nézve értelemszerűen hosszú távú üzleti sikert eredményezhet. A dolgozat első fejezete a márkázás és márkahűség szakirodalmát tekinti át, melyben a legfontosabb elméleti megközelítéseket lesznek bemutatva. Ezt követően a második fejezetben a kutatás módszertanjára lesz fektetve a hangsúly, részletesen bemutatva a primer kutatásaim által elért eredményeket és összesítéseket. Legutolsósorban pedig következtetések lesznek elemezve, javasolva és végül összefoglalva a projektmunkát 
695 |a fogyasztói piac 
695 |a internetmarketing 
695 |a márka 
695 |a márkahűség 
695 |a promóció 
700 1 |a Dobó Dr. Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57467/1/Szakdoga%20V%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57467/2/KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20DR%20-%20Szab%C3%B3%20Csaba.pdf  |z Dokumentum-elérés