A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
Saved in:
Main Author: | Szabó Csaba |
---|---|
Other Authors: | Dobó Dr. Róbert |
Kulcsszavak: | fogyasztói piac internetmarketing márka márkahűség promóció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57467 |
Similar Items
A védjegyek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
: Bodon Bence
: Bodon Bence
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Márkázás és márkavédelem a kis- és középvállalkozásoknál
: Gigor Csaba Miklós
: Gigor Csaba Miklós
Márkázás egy kkv-nál
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán
: Ughy Dóra
: Ughy Dóra
A márkahűség szerepe és hatása a mobiltelefonok piacán
: Feodor Tamás Krisztián
: Feodor Tamás Krisztián
Márkázás a Naturland Magyarország Kft.-nál.
: Bilkei Diána
: Bilkei Diána
Munkáltatói márkázás a BDO Magyarország Kft. alapján
: Bodnár Nikolett
: Bodnár Nikolett
A női fogyasztók és a márkahűség
: Margetics Marianna
: Margetics Marianna
A sales és a márkahűség kapcsolata
: Sebestyén Virág
: Sebestyén Virág
Márkahűség és fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG piac alternatív tejtermékeinek vonatkozásában
: Berecz Loretta
: Berecz Loretta
Az Üzleti Intelligencia szerepe a vállalati döntéshozatalban
: Erdélyi Bence
: Erdélyi Bence
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
: Késmárki Kata
: Késmárki Kata
Márkahűség és elégedettség vizsgálata a hazai bankszektorban
: Bogya István
: Bogya István
A számviteli információs rendszer szerepe a vezetői döntéshozatalban
: Széplaky Anita
: Széplaky Anita
A GymBeam és a BeastPink márka kommunikációja és ennek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Petheő Bence László
: Petheő Bence László
Az online marketingkommunikáció szerepe az utazással kapcsolatos döntéshozatalban.
: Karancsi Dorottya Anna
: Karancsi Dorottya Anna
Az adatok és az adatvizualizáció szerepe a marketing döntéshozatalban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Az önköltségszámítás szerepe a vállalati döntéshozatalban elmélet és gyakorlat az UNICON Zrt. példáján keresztül
: Tárca-Lindenberger Zita
: Tárca-Lindenberger Zita
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Innováció a döntéshozatalban-BI adatvizualizáció
: Császár Dalma Gabriella
: Császár Dalma Gabriella
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
Az üzleti intelligencia eszközök szerepe és alkalmazása a vállalati döntéshozatalban
: Varga Patrik
: Varga Patrik
Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében
: Tok Annamária
: Tok Annamária
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra
: Simon Nóra
Az intuíció, a torzítások és a hitelválság szerepe a vezetői döntéshozatalban
: Kósa Tamás
: Kósa Tamás
Az önköltségszámítás szerepe a vezetői döntéshozatalban egy szolgáltató cég példáján keresztül
: Novák Renáta
: Novák Renáta
Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére
: Kiss Viola
: Kiss Viola
A márkahűség hatása az autóiparban- az Alfa Romeo példáján keresztül
: Czikora Kristóf Máte
: Czikora Kristóf Máte
A márkaépítés jelentősége és a márkahűség vizsgálata sportcipő márkákon keresztül bemutatva
: Bereczki Petra Anna
: Bereczki Petra Anna
A szeretetmárkák és az emocionális márkázás jelentőségének bemutatása a Harry Potter franchise példáján keresztül
: Krima Viktória
: Krima Viktória
Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével
: Csordás Roland
: Csordás Roland
A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában
: Kohári Szimonetta
: Kohári Szimonetta
A költségszámítási rendszer átfogó elemzése, továbbfejlesztésének lehetőségei, szerepe a vezetői döntéshozatalban egy könyvkiadó gyakorlatában
: Szántó Anita Hajnalka
: Szántó Anita Hajnalka
Divat- és luxusmárkák, mint personal branding eszközei, a márkázás és a stratégiai tervezés meghatározó tényezőire fókuszálva
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
A pénzáram előrejelzés kihívásai és megoldásai, és szerepük a vezetői döntéshozatalban
: Szilvási Éva Evelin
: Szilvási Éva Evelin
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
Similar Items
-
A védjegyek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
: Bodon Bence -
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita -
Márkázás és márkavédelem a kis- és középvállalkozásoknál
: Gigor Csaba Miklós -
Márkázás egy kkv-nál
: Varga Dóra -
Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán
: Ughy Dóra