Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dávid Kitti
Other Authors: Kasza Lajos
Format: Thesis
Kulcsszavak:7P modell
divat
marketing
marketingstratégiák
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57468
Description
Abstract:A szakdolgozatom szakirodalmi része a marketingről, marketingstratégiákról, különböző elemzésekről, illetve a divatiparról szól. A szakdolgozatomnak a célja az, hogy megvizsgáljam milyen marketingstratégiákat érdemes használni a divatiparban, illetve milyen marketing eszközök kerültek előtérbe az utóbbi 10 évben. A social média marketing rohamosan fejlődik, megújul, emellett a felhasználók száma folyamatosan növekedik. Szeretném az online marketinget és a social média marketinget is előtérbe helyezni. A marketinget és a divatipar közötti összefüggéseket megtalálom, mivel érdekel az ok-okozati kapcsolat ezek között. A szakdolgozatomban az Aim’s nevű magyar márkáról is írok. A prímer kutatásom egy mélyinterjú lesz Dávidné Sebestyén Erikával, az Aim’s collection megalkotójával. Célom az, hogy megtudjam milyen marketingstratégia van a márka mögött. Így tudok arra következtetni, hogy mit kellene fejleszteni, min kellene változtatni. Végcélom az Aim’s márkának egy marketingstratégiát kialakítani, amely naprakész.