A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Stohl Anna Gréta
További közreműködők: Kozár Dr. László
Kulcsszavak:7P modell
eladás - értékesítés
fogyasztói magatartás
impulzusvásárlás
közösségi média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57481
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásomban arra a kérdésre próbálok választ adni, hogy „Mely tényezők vannak hatással a fogyasztók vásárlói élményére a Zara üzleteiben?” Ennek során megvizsgálom az impulzusvásárlás jelenségét, kiváltó okait, és azt, hogy a vásárlók mivel találkoznak offline vásárlás során a Zara üzleteiben. A szakirodalomban a fogyasztói magatartásról, a márkaválasztásról, az ezt befolyásoló tényezőkről, a márkahűségről, valamint a Zara működéséről tárgyalok. Ezt követően bemutatom a 7P modellt a Zara márka tekintetében. Saját tapasztalataimat is megfogalmaztam a dolgozatban. A dolgozatom célja továbbá, hogy kiderítsem a gyors divatmárkák, mint a Zara, milyen módon alakítják üzleteikben a vásárlói élményt annak érdekében, hogy növeljék az impulzusvásárlás esélyét. Projektmunkámban primer és szekunder kutatást is alkalmazok. A primer kutatás részeként kérdőívet készítettem, valamint mélyinterjút.Célom továbbá, hogy jobban megértsem a vásárlói viselkedést a divatiparban, valamint gyakorlati javaslatokat teszek, hogy szerintem mivel lehetne javítani a Zara vásárlói élményét a jövőben.