A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
Elmentve itt :
| Szerző: | Stohl Anna Gréta |
|---|---|
| További közreműködők: | Kozár Dr. László |
| Kulcsszavak: | 7P modell eladás - értékesítés fogyasztói magatartás impulzusvásárlás közösségi média |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57481 |
Hasonló tételek
Az online reklámok hatása az impulzusvásárlásra különböző generációk között
: Bárándy Dorina
: Bárándy Dorina
Fenntarthatóság és vásárlói élmény A DM Drogerie Markt marketingstratégiájának elemzése
: Pozsik Panna
: Pozsik Panna
A fast fashion termékek fogyasztói és vásárlói magatartása a Zara példáján
: Ürményi Linda
: Ürményi Linda
A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon
: Kertész Márton
: Kertész Márton
Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében
: Lajos Norbert
: Lajos Norbert
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Vásárlói élmény és a marketingstratégia összefüggéseinek vizsgá-lata a LEGO-nál
: Fülöp Kitti
: Fülöp Kitti
A Zara vállalati arculatának bemutatása
: Simon Bernadett
: Simon Bernadett
A Zara szolgáltatásmarketig tevékenységének vizsgálata
: Prekli Dalma
: Prekli Dalma
Kulturális különbségek menedzsmentje a Zara vállalatnál
: Saláta Márton László
: Saláta Márton László
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Zara Magyarország Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Barbarics Kata Klára
: Barbarics Kata Klára
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
Számvitel és adózás kapcsolata az éves zárás tekintetében
: Tóth Imola
: Tóth Imola
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
Vásárlás vagy élmény – szolgáltatásmarketing és látogatói élmény a budapesti Nagyvásárcsarnokban
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
Digitális fogyasztói élmény Az online aktivitás hatása a döntésekre
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
A marketing területei és módszerei a ZARA márkánál
: Fekete Amina
: Fekete Amina
Az e-kereskedelem trendjei a Zara webshopjának példáján keresztül
: Csiszér Cintia Gitta
: Csiszér Cintia Gitta
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Examining the success of the Inditex group in Hungary-Focusing on the brand Zara
: Fülöp Sára
: Fülöp Sára
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Élmény egy csésze kávéban
: Krajner Dóra
: Krajner Dóra
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Élmény és kultúra, avagy a Zsámbéki-medence, mint turisztikai desztináció
: Korompay Gréta
: Korompay Gréta
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Digitalizáció hatása a kereskedelemre és a vásárlási élmény kialakulására
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
A magyar tradicionális és megújuló konyha kínálata, elemzése különböző vendéglátó egységekben Tradicionális ételek kínálata az adott régió vendéglátó üzleteiben
: Trojkóné Bohár Szilvia
: Trojkóné Bohár Szilvia
Motivációs technikák és flow-élmény vállalati környezetben
: Dózsa Éva Anna
: Dózsa Éva Anna
Készletezés menedzsment gazdasági és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása- Automatikus rendelési módszer bevezetése a Lidl Magyarország Bt. üzleteiben
: Bán Balázs
: Bán Balázs
Az élelmiszerfogyasztási trendek hatása a vásárlói magatartásra
: Varga-Tiber Zsolt
: Varga-Tiber Zsolt
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
Hasonló tételek
-
Az online reklámok hatása az impulzusvásárlásra különböző generációk között
: Bárándy Dorina -
Fenntarthatóság és vásárlói élmény A DM Drogerie Markt marketingstratégiájának elemzése
: Pozsik Panna -
A fast fashion termékek fogyasztói és vásárlói magatartása a Zara példáján
: Ürményi Linda -
A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon
: Kertész Márton -
Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében
: Lajos Norbert