A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Oláh Dorina Rita
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:influencer
közösségi média
marketingkommunikáció
poszt
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57482
Leíró adatok
Kivonat:Kutató munkám a Müller Drogéria social media marketing tevékenységének elemzéséről szól. Hozzákapcsolódóan kerül átbeszélésre olyan altémák mint a marketingkommunikáció, tartalommarketing, maga a közösségi média olyan fő felületei mint a Facebook, Instagram, Linkedin, Tiktok és a Youtube. Maga a szervezet keletkezési története és termék kínálata kerül az elején bemutatásra. Gyakorlati vizsgálatomban a magyarországi Müller Drogéria Facebook oldalán megjelent posztok 1 teljes hónapon keresztül tartott vizsgálatát mutatom be, hogy melyek a leggyakoribb posztok, mennyi posztot osztott meg és melyek voltak népszerűek illetve kevésbé kedveltek.