A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Oláh Dorina Rita
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:influencer
közösségi média
marketingkommunikáció
poszt
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57482

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57482
005 20250325112417.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Oláh Dorina Rita 
245 1 2 |a A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése  |c Oláh Dorina Rita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutató munkám a Müller Drogéria social media marketing tevékenységének elemzéséről szól. Hozzákapcsolódóan kerül átbeszélésre olyan altémák mint a marketingkommunikáció, tartalommarketing, maga a közösségi média olyan fő felületei mint a Facebook, Instagram, Linkedin, Tiktok és a Youtube. Maga a szervezet keletkezési története és termék kínálata kerül az elején bemutatásra. Gyakorlati vizsgálatomban a magyarországi Müller Drogéria Facebook oldalán megjelent posztok 1 teljes hónapon keresztül tartott vizsgálatát mutatom be, hogy melyek a leggyakoribb posztok, mennyi posztot osztott meg és melyek voltak népszerűek illetve kevésbé kedveltek. 
695 |a influencer 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a poszt 
695 |a tartalommarketing 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57482/1/M%C3%BCller%20Drog%C3%A9ria%20Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57482/2/Ol%C3%A1h%20Dorina_KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap.pdf  |z Dokumentum-elérés