Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kopjári Gergő
Other Authors: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Format: Thesis
Kulcsszavak:eseménymarketing
közösségi média
labdarúgás
marketing
sportegyesület
üzletszerű sport
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57487
Description
Abstract:A modern sportvilágban a labdarúgás nem csupán egy játék, hanem egy komplex iparág, amely számtalan gazdasági, társadalmi és kulturális tényezőt egyesít. A labdarúgás Magyarországon is kiemelkedő szerepet játszik, különösen az első osztályú labdarúgó klubok, amelyek nem csak a sportteljesítmény, hanem a márkaépítés, marketingkommunikáció és kereskedelmi lehetőségek terén is jelentős befolyással bírnak.Az első osztályú labdarúgó klubok márkaépítése az elmúlt évtizedekben jelentős változásokon ment keresztül. A hagyományos marketingeszközök mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az új médiaplatformok, a közösségi média jelenlét, valamint a digitális marketing stratégiák.