A Z generáció tanulási stílusainak vizsgálata a Felder-Soloman teszt tükrében
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Felder-Soloman teszt pedagógia tanulási stílusok tanulási technikák Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57492 |
Abstract: | A szakdolgozat a Z generáció tanulási stílusainak vizsgálatát célozza a Felder-Soloman teszt alkalmazásával. A primer kutatás kérdőíve során a generáció domináns tanulási preferenciáit vizsgáltam.Az elemzés bemutatja a vizuális tanulási stílus dominanciáját, az aktív feldolgozási preferenciát, valamint az induktív következtetés előtérbe helyezését. Az eredmények statisztikai és grafikus ábrázolásokkal támogatják a tanulási stílusok bemutatását. A kutatás során részletesen tárgyalom a Felder-Soloman modell alkalmazását és az adatgyűjtés módszertanát. A dolgozat a Z generáció sajátosságaira fókuszál, különös tekintettel azokra az oktatási környezetekre és módszerekre, amelyek a tanulók tanulási stílusainak megfelelnek. |
---|