MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vágvölgyi Pál
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:cégelemzés
hazai nagyvállalatok
MOL
üzemanyag fogyasztás
üzemanyagárak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57494

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57494
005 20250325112429.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vágvölgyi Pál 
245 1 0 |a MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül  |c Vágvölgyi Pál  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A MOL hazánkban megalakulása óta piacvezető a kiskereskedelmi üzemanyag-ellátás területén.Bár a MOL a magyarországi kiskereskedelmi üzemanyagpiacon stabil vezető pozícióval rendelkezik, mégis a körülötte zajló globális folyamatok és az állandó verseny szűntelen kihívások elé állítják. A vizsgálat során kiderül, hogy ezen kihívásokra a vállalat mindig gyorsan és érdemben reagál. A mai szabályozás és a közgondolkodás központjában a fenntarthatóságra törekvés irányítja, mely az alternatív üzemanyagokra a csoport továbbra is. Ám, mint azt is felismerte a versenyképesség megőrzéséhez nem elegendő a szabályozásokhoz, hanem figyelemmel kísérni a fogyasztóieket is. Ez vezetett az önálló Fogyasztói Szolgáltatások üzletág létrehozásához, mely több csatornán is vizsgálja a vevők igényeit, elégedettségét és ennek alapján változtatja aktuális stratégiáit. Jelenlegi Shape Tomorrow elnevezésű stratégiájában az üzletág nyereségének növekedését, ezen belül is a nem üzemanyagszegmens arányának emelkedését, és közép-kelet-európai pozícióinak javítását tűzte ki célul. Mindezeket a töltőállomások, a szolgáltatások, a gasztrokínálat és az applikációt használók számának növelésével kívánják elérni. E szegmens vevőelégedettség vizsgálata azért fontos, mert az egész vállalat hétköznapi, szubjektív megítélésében az üzemanyag-töltőállomáson elérhető termékek és szolgáltatások minősége játszik kulcsszerepet, mivel a MOL nevet sokan az országszerte megtalálható benzinkút hálózattal azonosítják. Nincsenek tisztában a csoport széleskörű tevékenységével.Dolgozatomban a hazai üzemanyagpiac jellemzőit, sajátosságait kívánom ismertetni a MOL Csoport Fogyasztói Szolgáltatások üzletágának részletes bemutatása kapcsán. Ez azonban lehetetlen a vállalat egészének rövid bemutatása nélkül. 
695 |a cégelemzés 
695 |a hazai nagyvállalatok 
695 |a MOL 
695 |a üzemanyag fogyasztás 
695 |a üzemanyagárak 
700 1 |a Kegye Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57494/1/V%C3%A1gv%C3%B6lgyi%20P%C3%A1l_F2UR1Q_projektmunka%20BGE%20KVIK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57494/2/KM%20FOSZK%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_V%C3%A1gv%C3%B6lgyi%20P%C3%A1l.pdf  |z Dokumentum-elérés