MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül
Saved in:
Main Author: | Vágvölgyi Pál |
---|---|
Other Authors: | Kegye Krisztina |
Kulcsszavak: | cégelemzés hazai nagyvállalatok MOL üzemanyag fogyasztás üzemanyagárak |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57494 |
Similar Items
Az üzemanyag kiskereskedelmi hálózatok jövője – a MOL példája
: Geschitz Dávid Róbert
: Geschitz Dávid Róbert
A TEMPO 99 EVO üzemanyag marketingkommunikációja a MOL Rt.-nél
: Molnár Judit
: Molnár Judit
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina
: Lévai Krisztina
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
A magyarországi hallókészülék kiskereskedelmi értékesítés versenyhelyzetének vizsgálata az Amplifon Magyarország Kft. bemutatásán keresztül
: Abelovszky Péter Patrik
: Abelovszky Péter Patrik
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői. Elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői - elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
Telemetria rendszer bevezetése a kiskereskedelmi MOL töltőállmásokra
: Erdélyi Dániel
: Erdélyi Dániel
Közúti üzemanyag disztribúció a benzinkút hálózatok ellátására
: Kovács Jázmin Kitti
: Kovács Jázmin Kitti
A kiskereskedelmi piac jelenlegi dinamikája és jövőbeli irányai.
: Hollenczer Zsanett Mária
: Hollenczer Zsanett Mária
TOTAL Treatment üzemanyag adalékok piaci részesedés növelésének lehetőségei
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Motivációs célú rendezvények elemzése az MVM Siker-nap bemutatásán keresztül
: Szerencsés Dóra
: Szerencsés Dóra
Egy vállalat pénzügyi átvilágítása, jövedelmezőségi mutatóinak elemzése.
: Menyhért Ádám Péter
: Menyhért Ádám Péter
Miről ismerszik meg a sikeres értékesítő? Egy FMCG termék sikeres értékesítéshez szükséges tulajdonságok, kompetenciák és attitűdök vizsgálata.
: Felkai Boglárka Zsuzsanna
: Felkai Boglárka Zsuzsanna
Egy angol nyelvű könyveket értékesítő vállalat üzleti tervének elkészítése
: Fülöp Fanni
: Fülöp Fanni
A fogászati turizmus szerepe Magyarországon a frankofón küldő piac és a magyar fogadó piac szempontjából
: Pál Éva Zsuzsanna
: Pál Éva Zsuzsanna
A Magyar Telekom válságkommunikációja az Origó-ügy bemutatásán keresztül
: Kutfej Imola Edit
: Kutfej Imola Edit
A magyar egészségturisztikai piac kihívásai
: Borosné Katus Bernadett
: Borosné Katus Bernadett
A magyarországi carsharing piac bemutatása a MOL Limo használati szokásainak elemzésén keresztül
: Balog Bernadett
: Balog Bernadett
Az egészséges termékek marketing reklámozása egy vállalat bemutatásán keresztül
: Gyarmathy Péter
: Gyarmathy Péter
A sikeres vállalat titka
: Csizmadia Zoltán
: Csizmadia Zoltán
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Egy offshore vállalat komplex átvilágítása, egy projektben felmerülő problémák felderítése
: Abdul-Nour Shayan
: Abdul-Nour Shayan
A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László
: Arany Szabolcs László
A magyar napenergia-piac helyzete és kilátásai
: Nagy Zsombor
Published: (2013)
: Nagy Zsombor
Published: (2013)
A magyar biztosítási piac a statisztika tükrében
: Sápi Veronika
: Sápi Veronika
A mai rádiós piac elemzése, a helyi, térségi rádiók sikere, szükségességük
: Kovács Boglárka
: Kovács Boglárka
A magyar síturizmus lehetőségei a Travellines Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság bemutatásán keresztül
: Holdinger Veronika
: Holdinger Veronika
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TELJESÍTMÉNY ÉS AZ ÉRZELMI INTELLIGENCIA KAPCSOLATÁNAK VIZSGÁLATA EGY TERMÉKEKET ÉRTÉKESÍTŐ VÁLLALAT GYAKORLATÁN KERESZTÜL
: Szolcsák Anett
: Szolcsák Anett
Adatvizualizáció, mint hatékony elemzési módszer egy magyar kiskereskedelmi vállalkozásnál
: Tóth Máté
Published: (2017)
: Tóth Máté
Published: (2017)
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra
: Hudák Dóra
Az EKÁER rendszer bevezetésének és működésének bemutatása a MARS Magyarország Értékesítő Bt.-n keresztül
: Molnár Alexandra Éva
: Molnár Alexandra Éva
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
Egy vállalkozás gazdálkodásának komplex átvilágítása
: Pethő Hanna
: Pethő Hanna
Egy kiskereskedelmi vállalat éves tervezési folyamatának modellezése és optimalizálása
: Korda Attila
: Korda Attila
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Egy gyógyhatású készítményeket értékesítő vállalkozás indításának tervezése
: Varga István
: Varga István
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
Similar Items
-
Az üzemanyag kiskereskedelmi hálózatok jövője – a MOL példája
: Geschitz Dávid Róbert -
A TEMPO 99 EVO üzemanyag marketingkommunikációja a MOL Rt.-nél
: Molnár Judit -
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina -
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra -
A magyarországi hallókészülék kiskereskedelmi értékesítés versenyhelyzetének vizsgálata az Amplifon Magyarország Kft. bemutatásán keresztül
: Abelovszky Péter Patrik