A Hotel City Inn vendégvéleményeinek elemzése a netnográfia segítségével az online foglalási rendszer alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Hovanecz Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Kulcsszavak: | adatfeldolgozás adatgyűjtés elégedettségvizsgálat információfeldolgozás vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57495 |
Hasonló tételek
A Hotel City Inn**** versenyképességi tényezői
: Kahancz Erika
: Kahancz Erika
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
Egy önálló, belvárosi szálloda, szervezeti egységei közötti kapcsolat bemutatása, a Hotel City Inn**** példája alapján
: Radnai Lilla
: Radnai Lilla
Az egyéni online foglalási rendszer helye a Rubin Wellness & Conference Hotel sales tevékenységében
: Pásztor Kinga
: Pásztor Kinga
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A housekeeping tevékenységének elemzése különböző típusú szálláshelyeken – A Hilton Garden Inn Budapest City Centre és a Rooftop City Residence alapján
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Gazdasági és egészségügyi válságok és a turizmus; a koronavírus hatásainak bemutatása a Hotel City Inn példáján keresztül
: Marinkás Melitta
: Marinkás Melitta
Utazás foglalási változások az egyes generációk vonatkozásában
: Pop Kitti
: Pop Kitti
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Foglalási rendszerek a szállodaiparban Működés és problémák
: Boda Bíbor Fanni
: Boda Bíbor Fanni
Számítógépes programok és foglalási rendszerek
: Bogda Edina
: Bogda Edina
Az online marketing hatása a belföldi wellness szállodák foglalási szokásaira
: Pap Karolina
: Pap Karolina
Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival
: Dankó Richárd
: Dankó Richárd
Ételkészítési technológiák a Tulip Inn Millenniumban
: Resch Miklós
: Resch Miklós
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében
: Galambos Gergely
: Galambos Gergely
Szálláshely foglalási szokások korosztály és nemzetiség szerint
: Mezei Andrea Imola
: Mezei Andrea Imola
Az "okos" turista megjelenése és foglalási szokásainak elemzése a turizmusban
: Schmutzer Vivien Brigitta
: Schmutzer Vivien Brigitta
A Come On Inn hostel marketingstratégiája kis- és középvállalkozások lehetőségei az online-marketingben
: Esze Gergő
: Esze Gergő
A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva
: Mészáros Lili Vera
: Mészáros Lili Vera
Utazási, foglalási és tájékozódási szokások változása a turizmusban
: Orosz Gergely
: Orosz Gergely
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A Holiday-Inn Budapest-Budaörs szálloda működésének és vendégelégedettségének vizsgálata
: Rostás Nikolett
: Rostás Nikolett
Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán
: Stelkovics Anett
: Stelkovics Anett
Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben
: Tóth Fanni
: Tóth Fanni
Az NH Budapest City hotel SWOT-analízise
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei
: Rácz Rebeka
: Rácz Rebeka
Online hatékonyságnövelés a webanalitika segítségével
: Bozóky Péter Sándor
: Bozóky Péter Sándor
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
Az Aranybánya Üdülőpark Front Office rendszerének bemutatása és árainak alakulása a foglalási oldalakon
: Demjén Csenge
: Demjén Csenge
A City Hotel Miskolc szerepe a város turisztikai kínálatában
: Kladiva Krisztina
: Kladiva Krisztina
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
: Almási Ninetta Mirella
: Almási Ninetta Mirella
A szállodai animáció bemutatása a Floresta Hotel segítségével
: Géczi Gabriella
: Géczi Gabriella
Cinema City üzleti környezetének elemzése
: Mátyásfalvi Kinga Édua
: Mátyásfalvi Kinga Édua
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
City Networks as Tools of City Diplomacy – the Case of Seoul
: Kamiński Tomasz, et al.
Megjelent: (2023)
: Kamiński Tomasz, et al.
Megjelent: (2023)
Cities in Asia
: Neszmélyi György Iván, et al.
Megjelent: (2023)
: Neszmélyi György Iván, et al.
Megjelent: (2023)
Hasonló tételek
-
A Hotel City Inn**** versenyképességi tényezői
: Kahancz Erika -
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória -
Egy önálló, belvárosi szálloda, szervezeti egységei közötti kapcsolat bemutatása, a Hotel City Inn**** példája alapján
: Radnai Lilla -
Az egyéni online foglalási rendszer helye a Rubin Wellness & Conference Hotel sales tevékenységében
: Pásztor Kinga -
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti