Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Biró Zsófia Emese
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
bőrápolás
manipuláció
meggyőzés
tartalomgyártók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57502

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57502
005 20250325112437.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Biró Zsófia Emese 
245 1 0 |a Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében  |c Biró Zsófia Emese  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a ” Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében”. Fontosnak tartom a téma vizsgálatát, mivel a 21. században az információ terjedésének sebessége gyorsabb, mint valaha, ám ezzel együtt sajnos a hamis információk is sokkal nagyobb volumennel és sokkal több emberhez jutnak el. A különböző közösségi oldalakon a felhasználók száma egyre csak növekszik, velük együtt a hamis információk és átverések terjesztőinek száma is. Ez a jelenség kedvez a megbízhatatlan információk terjedésének, míg a hiteles tartalmak felismerése és kiszűrése egyre bonyolultabbá válik a felhasználók számára. Az is nehezíti a felhasználók számára a valós információk kiszűrését, hogy sokszor olyan bizalmat előlegeznek meg ismeretleneknek, amelyet igazolt szakmabelieknek kellene.A témakört szeretném leszűkíteni a bőrápolással foglalkozó tartalomgyártók vizsgálatára. Fontosnak tartom vizsgálni azokat a témákat, melyeket az elmúlt években a közösségi média számos platformja közkedveltté tett. Bőrünk egészségének védelme érdekében fontosnak tartom, hogy a fogyasztók megítélését felmérjük azokkal a személyekkel szemben, akiktől a legtöbb bőrápolási tanácsot, termékajánlót és más egyéb információt kaphatnak, vagyis a tartalomgyártókkal szemben. 
695 |a befolyásolás 
695 |a bőrápolás 
695 |a manipuláció 
695 |a meggyőzés 
695 |a tartalomgyártók 
700 1 |a Sólyomfi Dr. Andrea Hanna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57502/1/Tartalomgy%C3%A1rt%C3%B3k%20r%C3%A1besz%C3%A9l%C5%91%20%C3%A9s%20meggy%C5%91z%C5%91%20ereje%20b%C5%91r%C3%A1pol%C3%A1si%20term%C3%A9kek%20eset%C3%A9ben-Bir%C3%B3Zs%C3%B3fiaEmese-CPVS59.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57502/2/Bir%C3%B3%20Zs%C3%B3fia%20Emese_BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20BELS%C5%90.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57502/3/B%C3%ADr%C3%B3%20Zs%C3%B3fia%20Emese%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés