A Z-generáció vendéglátóhely választási szempontjai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gulyás Panna Krisztina
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Kulcsszavak:7P modell
Hilton Budapest
trendek
változó igények
vendéglátóipar
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57504
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám lényegében a z-generáció vendéglátóhely választási szempontjairól szól, specializálódva az online térben megjelenő hirdetések hatásának felmérésére. Érdekelt, hogy a környezetemben élő kortársaim hogyan vélekednek az éttermekkel szemben, mekkora befolyása van egy-egy reklámnak és mennyire van egyetértés a megkérdezettek között. A kérdőívem nagyon jól bemutatja, hogy egy kisebb vizsgált csoportnál is mekkora eltérések lehetnek a válaszadások során és számomra bemutatta, hogy egy generációs besorolás nem azt jelenti, hogy egy bizonyos időintervallumban született emberek véleménye, ízlése és tapasztalása azonos lesz. Napjainkban az online világ térhódítása felborított mindent és szinte minden piacot átalakított, ami alól a vendéglátás sem kivétel. Az internet mára a mindennapjaink szerves része és ez különösen igaz a mi korosztályunkra.