A Z-generáció vendéglátóhely választási szempontjai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gulyás Panna Krisztina
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Kulcsszavak:7P modell
Hilton Budapest
trendek
változó igények
vendéglátóipar
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57504

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57504
005 20250325112439.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gulyás Panna Krisztina 
245 1 2 |a A Z-generáció vendéglátóhely választási szempontjai  |c Gulyás Panna Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám lényegében a z-generáció vendéglátóhely választási szempontjairól szól, specializálódva az online térben megjelenő hirdetések hatásának felmérésére. Érdekelt, hogy a környezetemben élő kortársaim hogyan vélekednek az éttermekkel szemben, mekkora befolyása van egy-egy reklámnak és mennyire van egyetértés a megkérdezettek között. A kérdőívem nagyon jól bemutatja, hogy egy kisebb vizsgált csoportnál is mekkora eltérések lehetnek a válaszadások során és számomra bemutatta, hogy egy generációs besorolás nem azt jelenti, hogy egy bizonyos időintervallumban született emberek véleménye, ízlése és tapasztalása azonos lesz. Napjainkban az online világ térhódítása felborított mindent és szinte minden piacot átalakított, ami alól a vendéglátás sem kivétel. Az internet mára a mindennapjaink szerves része és ez különösen igaz a mi korosztályunkra. 
695 |a 7P modell 
695 |a Hilton Budapest 
695 |a trendek 
695 |a változó igények 
695 |a vendéglátóipar 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57504/1/Projekt.G.Panna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57504/2/Projektmunka_%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91_GP.pdf  |z Dokumentum-elérés