Az online marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krisztián Anita
További közreműködők: Debreceni Dr. János
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21.század
kioszk
marketing
nudge
online
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57512

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57512
005 20250325112446.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Krisztián Anita 
245 1 3 |a Az online marketingkommunikáció és fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata  |c Krisztián Anita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő témája az online marketingkommunikáció és a fogyasztói magatartás összefüggéseinek vizsgálata. Ezen belül részletezem az online marketing típusait, lehetőségeit amelyeken keresztül sikeresen hirdethetnek a vállalkozások. Megismertetem a nudge fogalmát és annak felhasználási formáit a vendéglátás területén és elemzem a kioszkok sikerességét és hatásait a gyorsétteremláncoknál. Végén javaslatokat teszek a kutatásom alapján a vendéglátás területére belépő új vállalatoknak, milyen marketing stratégiát érdemes kiépíteniük a sikeres fellendülés érdekében. 
695 |a 21.század 
695 |a kioszk 
695 |a marketing 
695 |a nudge 
695 |a online 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Debreceni Dr. János  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57512/1/Kriszti%C3%A1n_Anita_Az_online_marketingkomunikacio_HL930P.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57512/2/241219_Kriszti%C3%A1nAnita_B%C3%ADr%C3%A1lat_DJ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57512/3/Kriszti%C3%A1n%20Anita%20opponens%20K%C3%B3r%C3%B3di%20M%C3%A1rta.pdf  |z Dokumentum-elérés