Sztárok és hírességek hatása az éttermi marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lehőcz Milán József
További közreműködők: Debreceni Dr. János
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói igények
hírességek
marketing
turizmus
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57519
Leíró adatok
Kivonat:Ahírességek a valamenniy, de a mindennapi fogyasztói döntéseinkre nagy befolyással rendelkeznek. Főként a gazdasági befolyásuk az utóbbi években sokkal, de sokkal jelentősebb lett az úgynevezett influenszer kultúra megjelenésével és növekedésével.A dolgozatomban ezt a jelenséget kutatom, vizsgálom társadalmi és gazdasági szemszögből, kitérek ahírességek népszerűsitési erejére, hogyan építenek márkát, hogyan lesz akár hollywood-i hírességekből éttermekből és, hogy itthon hogyan viszonyulnak és milyen hatással lehetnek ezek a filmcsillagok a választásainkra.A kutatásomhoz hozzájárul egy mélyinterjú egy vidéki vendégház, ahol korábban és mai napig is járnak magyarhírességek és ez milyen hatással bír meg egy kvantitatív interjú véleményekről és hozzáállásokról.