A biztosítási szektor marketingkommunikációjának vizsgálata, az értékesítés támogatás szerepe a tanácsadók munkájában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Somogyi Csege Zolta
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:biztosítás(ok)
digitalizáció
értékesítés
Generali Biztosító
marketingkommunikáció
ügyfélkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57526

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57526
005 20250325112500.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Somogyi Csege Zolta 
245 1 2 |a A biztosítási szektor marketingkommunikációjának vizsgálata, az értékesítés támogatás szerepe a tanácsadók munkájában  |c Somogyi Csege Zolta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A biztosítási szektorról elmondható, hogy az utóbbi évtizedekben a digitalizáció és az online csatornák térnyerése alapvetően alakította át a piacon működő társaságok kommunikációs stratégiáit, ügyfelekhez való viszonyulásukat. Az ügyfelek igényei és elvárásai megváltoztak, emiatt a biztosító cégeknek gyorsan kell alkalmazkodniuk az új körülményekhez. Egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a személyre szabott szolgáltatásokra, megbízhatóságra, amik új kihívásokat és lehetőségeket teremtenek a marketingkommunikáció terén. A hagyományos marketingeszközök mellett megjelentek új, innovatív megoldások is melyeknek célja, hogy hatékonyan támogassák az értékesítést és növeljék az ügyfélelégedettséget. Szakdolgozatom célja, hogy egy átfogó képet tudjak nyújtani a biztosítási szektorban jelenlévő marketingkommunikációs trendekről, feltárjam jellemzően milyen felületeken kommunikálnak és hogyan. Ezenfelül vizsgálni szeretném az értékesítéstámogatás szerepét a tanácsadói munka szempontjából, különös tekintettel arra, hogy a különböző rendszerek használata miként járul hozzá a hatékony munkavégzéshez és értékesítési eredményekhez.A dolgozatomban kvalitatív (minőségi) kutatási módszereket fogok alkalmazni. Tartalomelemzésnél a social média felületek tevékenységeinek vizsgálatára fektetek nagy hangsúlyt: likeok, interakciók számának összehasonlítása a vezető biztosítótársaságok tekintetében, továbbá vizsgálnám a közétett tartalmak hangnemét, tartalmát, valamint a vizuális megjelenésüket. Továbbá mélyinterjút is készítek Berczel Nórával a Generali Biztosító Zrt. marketing és kommunikációs területének vezetőjével, illetve Vachnovszki Gergellyel az operatív CRM terület vezetőjével. 
695 |a biztosítás(ok) 
695 |a digitalizáció 
695 |a értékesítés 
695 |a Generali Biztosító 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a ügyfélkapcsolat 
700 1 |a Sarkadi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57526/1/KN43ZM_Somogyi%20Csege%20Zolta_A%20biztos%C3%ADt%C3%A1si%20szektor%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3j%C3%A1nak%20vizsg%C3%A1lata%2C%20az%20%C3%A9rt%C3%A9kes%C3%ADt%C3%A9s%20t%C3%A1mogat%C3%A1s%20szerepe%20a%20tan%C3%A1csad%C3%B3k%20munk%C3%A1j%C3%A1ban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57526/2/BA%20KM%20magyar%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90_Somogyi%20Tege%20Zolta.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57526/3/BA%20KM%20magyar%20bi%CC%81ra%CC%81lati%20lap%20BELSO%CC%8B_Somogyi_Csege_Zolta_SarkadiKatalin.pdf  |z Dokumentum-elérés