A marketingkommunikáció jelentősége az ifjúsági programokban, a Somer Nomád Tábor példája alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Bianka
További közreműködők: Sipos Erika
Kulcsszavak:fiatalok
ifjúsági programok
marketingkommunikáció
tábor
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57541
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunka a Somer Nomád Tábor turisztikai marketingkommunikációját elemzi, különös tekintettel az ifjúsági turizmusra. Bemutatja a tábor marketingkommunikációs stratégiáit, az alkalmazott eszközöket és fejlesztési lehetőségeket, valamint a célcsoport igényeihez való igazodást. Az elméleti áttekintés mellett SWOT-elemzés és primer kutatás is készült, melyek célja a tábor hatékonyságának növelése. A projekt a tábor jövőbeni fejlődését támogató javaslatokat is megfogalmaz, külön figyelmet fordítva a fiatalok elérésére és a programok vonzóbbá tételére.