A marketingkommunikáció jelentősége az ifjúsági programokban, a Somer Nomád Tábor példája alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Bianka
További közreműködők: Sipos Erika
Kulcsszavak:fiatalok
ifjúsági programok
marketingkommunikáció
tábor
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57541

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57541
005 20250325112514.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Takács Bianka 
245 1 2 |a A marketingkommunikáció jelentősége az ifjúsági programokban, a Somer Nomád Tábor példája alapján  |c Takács Bianka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunka a Somer Nomád Tábor turisztikai marketingkommunikációját elemzi, különös tekintettel az ifjúsági turizmusra. Bemutatja a tábor marketingkommunikációs stratégiáit, az alkalmazott eszközöket és fejlesztési lehetőségeket, valamint a célcsoport igényeihez való igazodást. Az elméleti áttekintés mellett SWOT-elemzés és primer kutatás is készült, melyek célja a tábor hatékonyságának növelése. A projekt a tábor jövőbeni fejlődését támogató javaslatokat is megfogalmaz, külön figyelmet fordítva a fiatalok elérésére és a programok vonzóbbá tételére. 
695 |a fiatalok 
695 |a ifjúsági programok 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a tábor 
695 |a turizmus 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57541/1/PROJEKTMUNKA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57541/2/Tak%C3%A1cs%20Bianka_konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat_Sipos%20erika.pdf  |z Dokumentum-elérés