Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gyurgyovits Éva
További közreműködők: Szeidl Dr. Klaudia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
online marketing
turizmus
utazási irodák
utazásszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57556
Leíró adatok
Kivonat:A Covid-19 járvány és a vele járó korlátozások következtében az utazási piac is átalakult, amely során felértékelődött az online marketing szerepe is. Ahogy az elmúlt évek trendjei is mutatják, a közösségi média egyre erősebb hatással van utazási döntéseinkre, és az 1000 út utazási iroda is igyekszik ezt kihasználni, folyamatosan erősítve online jelenlétét és aktivitását, hogy még nagyobb elköteleződést érjen el a potenciális utasok körében. A dolgozat célja, hogy bemutassa, hogyan használja, az 1000 út utazási iroda a digitális marketingkommunikációs eszközeit ügyfelei elérésére, illetve melyek az iroda által alkalmazott főbb online kommunikációs csatornák 2024-ben. Ezen belül milyen szerepe van a közösségi média jelenlétnek az iroda marketingtevékenységében és milyen fejlesztési lehetőségek rejlenek a marketingkommunikáció terén.