Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Gyurgyovits Éva |
---|---|
Other Authors: | Szeidl Dr. Klaudia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció online marketing turizmus utazási irodák utazásszervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57556 |
Similar Items
Az 1000 Út Utazási Iroda a változó piaci körülmények között
: Keresztes Réka
: Keresztes Réka
A vízum ügyintézés menete az 1000 Út Utazási Iroda példája alapján
: Dunavölgyi Csenge Sára
: Dunavölgyi Csenge Sára
Egyéni utazásszervezés az 1000 út utazási irodánál
: Nagy Boglárka
: Nagy Boglárka
Az e-turizmus és az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenységének kapcsolata a Vista Utazási Iroda példáján keresztül
: Markó Noémi
: Markó Noémi
Készpénzkímélő fizetési eszközök használata és hatásuk az utazási iroda likviditására
: Molnár Márta
: Molnár Márta
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
A kulturális körutazások szervezése a Fehérvár Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Bősze Lili
: Bősze Lili
Travelorigo Utazási Iroda gazdasági elemzése
: Gyurkó Fruzsina
: Gyurkó Fruzsina
A magyarok utazási szokásai Olaszországba, a Studio Italia Utazási Iroda tükrében
: Méhes Éva Beatrix
: Méhes Éva Beatrix
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra
: Kenéz Petra
Az utazási iroda és az idegenvezető kapcsolata
: Veres Balázs
: Veres Balázs
Utazási iroda belső és külső kommunikációja
: Bakonyi Zsombor
: Bakonyi Zsombor
Weco-Travel utazási iroda tevékenységének elemzése
: Buriusz Gergő Olivér
: Buriusz Gergő Olivér
Egy induló vállalkozás marketingtevékenységének bemutatása egy utazási iroda példáján szemléltetve
: Hunyadi Katalin Klára
: Hunyadi Katalin Klára
Az Utazom.com utazási iroda tevékenységének elemzése
: Henzel Erik
: Henzel Erik
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Az Anima Travel tematikus utazási iroda elemzése
: Kovács Réka
: Kovács Réka
A koronavírus kezdeti hatása az utazásszervezésre egy vezető, magyar, beutaztató utazási iroda példáján keresztül
: Túri Emese
: Túri Emese
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei a B2Sky utazási iroda példája kapcsán
: Mészáros Péter Pál
: Mészáros Péter Pál
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Talentum Kontakt iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül
: Bachmann Alexandra
: Bachmann Alexandra
Versenytárselemzés a Passport Club Utazási Iroda gyakorlatában
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Mauri Utazási Iroda működésének és tevékenységének bemutatása
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A FÖLDKÖZI-TENGER ARAB ORSZÁGAINAK TURIZMUSA ÉS ÉRTÉKESÍTÉSE A GME DUNATOURS UTAZÁSI IRODA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Horváth Csenge
: Horváth Csenge
Generációs turisztikai trendek és befolyásoló tényezőik a Medi Travel utazási iroda példáján
: Barócsi Nikolett
: Barócsi Nikolett
Az Invia.hu utazási iroda a magyar piacon napjainkban
: Dikter Bettina
: Dikter Bettina
Egy vidéki utazásközvetítő iroda sikeres tevékenysége a fogyasztói szokások figyelembe vételével, a Kancsár és Társai Utazási Iroda Kft. példáján
: Lőrinczki Renáta
: Lőrinczki Renáta
Online rendszerek alkalmazása a CRB Cityrama esetében - egy utazási iroda digitalizációs folyamata
: Rabakovszky Éva
: Rabakovszky Éva
Az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenysége
: Parragh Fruzsina Mariann
Published: (2007)
: Parragh Fruzsina Mariann
Published: (2007)
Az utazásszervezés főbb kérdései az STA Travel utazási iroda kapcsán
: Dobozi Bernadett
: Dobozi Bernadett
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül
: Dévai Dóra
: Dévai Dóra
A Gastrofestival Europe Fesztiválszervező Iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A Gastrofestival Europe Fesztiválszervező Iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
Az Alfatours utazási iroda bemutatása és előrelátható jövőképe a turizmuspiacon
: Kicsid Ingrid
: Kicsid Ingrid
Az Apollon Travel Utazási Iroda változó szerepe a kiutaztatási piacon
: Foki Réka
: Foki Réka
A Párizs Tours Utazási Iroda múltja, jelene és jövője
: Táborosi Boglárka
: Táborosi Boglárka
Egy fiatalokra fókuszáló (kitalált) utazási iroda marketingterve és kommunikációtervezése
: Oláh Márk Lajos
: Oláh Márk Lajos
Challenge Hungary utazási iroda küzdelmei a covid-19 időszakban
: Sallay Krisztina
: Sallay Krisztina
A charterpiac változásai Magyarországon két utazási iroda gyakorlata alapján
: Molnár Kata
: Molnár Kata
Similar Items
-
Az 1000 Út Utazási Iroda a változó piaci körülmények között
: Keresztes Réka -
A vízum ügyintézés menete az 1000 Út Utazási Iroda példája alapján
: Dunavölgyi Csenge Sára -
Egyéni utazásszervezés az 1000 út utazási irodánál
: Nagy Boglárka -
Az e-turizmus és az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenységének kapcsolata a Vista Utazási Iroda példáján keresztül
: Markó Noémi -
Készpénzkímélő fizetési eszközök használata és hatásuk az utazási iroda likviditására
: Molnár Márta