Szállodai rezerváció és sales tevékenységek

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Gréta Brigitta
További közreműködők: Rézmányi Zsolt
Kulcsszavak:Accor Hotels
értékesítés
kommunikáció
szállodaipar
szállodák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57570

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57570
005 20250325112545.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Gréta Brigitta 
245 1 0 |a Szállodai rezerváció és sales tevékenységek  |c Tóth Gréta Brigitta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban az Ibis Styles Center Budapest szállodában szerzett tapasztalataimat mutattam be, különös tekintettel a rezerváció és értékesítés területére, ahol tevékenykedtem. A szálloda működésének és környezetének ismertetése mellett SWOT-elemzést is készítettem, amely rávilágít a szálloda erősségeire és gyengeségeire. Kiemeltem a részlegek közötti kommunikáció fontosságát, különösen a rezerváció és az F&B kapcsolatában. A két részleg vezetőivel interjú is készült, hogy aktuálisabb képen kapjunk a szállodában működő kommunikációról. Az interjúkba a recepciót is belevontam, hiszen ők vannak 0-24 a házban és ők találkoznak személyesen a vendégekkel 
695 |a Accor Hotels 
695 |a értékesítés 
695 |a kommunikáció 
695 |a szállodaipar 
695 |a szállodák 
700 1 |a Rézmányi Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57570/1/T%C3%B3th%20Gr%C3%A9ta_Projektmunka_ZVHLK0_100%25.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57570/2/Projektmunka%20b%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_T%C3%B3th%20Gr%C3%A9ta%20Brigitta.pdf  |z Dokumentum-elérés