Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
Saved in:
Main Author: | Farkas Réka |
---|---|
Other Authors: | Papp dr. Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing fejlődés innováció internetmarketing sajtó újságírás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57581 |
Similar Items
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
Az online marketing fejlődése és dinamizmusa, a magyarországi tendenciákkal összefüggésben
: Molnár Nilla
: Molnár Nilla
A közösségi média, és azon belül az online nyereményjátékok hatása a potenciális vásárlókra
: Havasi Nóra
: Havasi Nóra
Az online kereskedelem fejlődése és a játékkereskedelem bemutatása
: Lafferthon Kincső
: Lafferthon Kincső
Online fizetési rendszerek bemutatása, fejlődése és értékelése
: Hauksz Tamás
: Hauksz Tamás
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
A rendezvényszervezői munka, azon belül az esküvőszervezés létjogosultsága
: Beke Ágota
: Beke Ágota
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
Egészségturizmus, azon belül a fogászati turizmus Budapesten
: Balogh Fanni
: Balogh Fanni
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
A vállalati belső kommunikáció fejlődése a digitális térben a pandémia helyzet okozta kényszer miatt
: Juhász Laura
: Juhász Laura
Az Y és Z generáció álláskeresési szokásai napjainkban az online térben
: Zalka Virág
: Zalka Virág
Pénzügyi kultúra, azon belül a közpénzügyi tájékozottság vizsgálata a Z generáció esetében
: Farkas Alexa
: Farkas Alexa
Marketing fejlődése az optikai termékek piacára fókuszálva
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
A nők szerepének, fogyasztói magatartásának megváltozása és a női magazinok kapcsolata
: Máncs Andrea
: Máncs Andrea
A női magazinok hazai fogyasztói piacának jellemzői a megváltozott nőszerep tükrében
: Kovács Evelin
: Kovács Evelin
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
Vállalatértékelés a kkv szektorban, azon belül is a mikrovállalkozások körében
: Torma Erik
: Torma Erik
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
Az online kereskedelem fejlődése és a fizetési megoldások átalakulása a 2020-as járványhelyzet következtében
: Báthy Csenge
: Báthy Csenge
Az egészség- és gyógyturizmus jelene és jövője Magyarországon azon belül Sóstógyógyfürdőn
: Terebesi Diána Ilona
: Terebesi Diána Ilona
Az orosz-ukrán háború hatása Európa és azon belül Magyarország mezőgazdaságára
: Madarasi Imre
: Madarasi Imre
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
A fürdőturizmus fejlődése Magyarországon
: Csorbáné Kocsis Henrietta Réka
: Csorbáné Kocsis Henrietta Réka
A GDPR jelentősége a turizmusban, azon belül a magyar szállodákban
: Kurmai Klaudia
: Kurmai Klaudia
Similar Items
-
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt -
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina -
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka -
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia