Digitális és hagyományos értékesítést támogató logisztikai háttér az IKEA Lakberendezési Kft. esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Ádám
További közreműködők: Domboróczky Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ellátási lánc - ellátó hálózat
logisztika
logisztikai rendszer
logisztikai szolgáltatások
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57584
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatommal szerettem volna egy olyan témát amely aktuális és a jövőre nézve is jelentőségteljes. Úgy gondolom, hogy az online és hagyományos módon történő értékesítést támogató logisztikai folyamatokat érdemes összevetni, hogy megértsük a különbségeket és merítkezni tudjunk a múltból, hogy alakítani tudjuk a jövőt. Sok cikk, forrás és könyv van a digitalizáció fejlődéséről és fontosságáról, versenyképesség megtartásáról, de azt értezetem kevesek beszélének a logisztikai háttér fontosságáról.Természetesen a kereskedelmi vállalatoknak az árbevételének jó része a termékek értékesítéséből fakad, és a cél mindig is az volt és az lesz, hogy ebből a lehető legtöbbet tudják teljesíteni.De célom az volt, hogy feltárjam mennyire fontos egy jól szervezett, költséghatékony, összehangolt és rugalmas logisztika működtetése, a hatalmas számok elérése édekében.