Digitális és hagyományos értékesítést támogató logisztikai háttér az IKEA Lakberendezési Kft. esetében
Saved in:
Main Author: | Nagy Ádám |
---|---|
Other Authors: | Domboróczky Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ellátási lánc - ellátó hálózat logisztika logisztikai rendszer logisztikai szolgáltatások online értékesítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57584 |
Similar Items
IT értékesítést kiszolgáló és támogató rendszerek fejlesztési lehetőségei
: Zombor Ádám
: Zombor Ádám
IKEA Lakberendezési Kft. gazdasági elemzése a vállalkozás pénzügyi beszámolói alapján
: Laczovics István
: Laczovics István
A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe
: Antal Katalin
: Antal Katalin
Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Értékesítést támogató munkafolyamat kialakítása felhőalapú Dynamics CRM rendszerben történő fejlesztéssel
: Milihovszki István
: Milihovszki István
A CRM értékesítést támogató ereje - stratégiaváltás és ügyfélközpontú CRM a Raiffeisen Banknál
: Balassa Eszter
: Balassa Eszter
Az értékesítést elősegítő nonverbális kommunikáció
: Szilasi Szonja Kata
: Szilasi Szonja Kata
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda
: Göndör Vanda
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda
: Göndör Vanda
A Kika Lakberendezési Kft. marketing tevékenységének elemzése
: Kaczorné Zelenyánszky Anna
: Kaczorné Zelenyánszky Anna
Új értékesítési forma a lakberendezési piacon A Maxcity sikere Magyarországon
: Rajháty Anna
: Rajháty Anna
Az értékesítést befolyásoló tényezők vizsgálata egy munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégnél
: Bús Klaudia
: Bús Klaudia
IKEA és a CSR
: Beck Dzsenifer
: Beck Dzsenifer
Az IKEA raktárlogisztikai gyakorlatának vizsgálata
: Ferincz Viktória
: Ferincz Viktória
Az IKEA raktárlogisztikai gyakorlatának vizsgálata
: Ferincz Viktória
: Ferincz Viktória
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
JIT elvek érvényesítése a rendelések optimalizálásával az IKEA áruházi szintű logisztikai folyamataiban
: Lőrinczy Csilla
: Lőrinczy Csilla
Digitális kor és hagyományos értékek A kereskedelem kettős arca
: Besze Boglárka Dorottya
: Besze Boglárka Dorottya
Vendégpreferenciák összehasonlítása hagyományos vendéglátóhelyek és lakáséttermek esetében
: Sall Kata
: Sall Kata
Dell Globál értékesítést kiszolgáló folyamatok és fejlesztési lehetőségek a Magyar Telekomnál
: Zeffer Mercedes
: Zeffer Mercedes
Hagyományos és digitális marketing összehasonlítása a lovassportban
: Unger Emese Dorottya
: Unger Emese Dorottya
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
A digitális könyvelés hatása a hagyományos könyvelésre
: Kundi Balázs
: Kundi Balázs
Könyvvizsgálati kockázatok, kockázatbecslés - Könyvvizsgálati kockázatok egy hagyományos életbiztosítással foglalkozó társaság esetében
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Az IKEA "Fenntarthatóbb Élet Otthon" kampányának vizsgálata
: Szabó Ákos
: Szabó Ákos
The E-Commerce Activities and Shopping Experience of IKEA
: Kispál Miklós Áron
: Kispál Miklós Áron
A mentális egészség és jóllét elérését támogató hazai digitális eszközök vizsgálata
: Keresnyei Dr Krisztina Andrea
: Keresnyei Dr Krisztina Andrea
Higiéniai szabályok betartásának vizsgálata egy hagyományos vendéglátói egység esetében
: Menyes Nikoletta
: Menyes Nikoletta
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
Az Eran-2000 Lakberendezési és Kereskedelmi Betéti Társaság éves pénzügyi tervének összeállítása és utólagos értékelése
: Csiba Alexandra
: Csiba Alexandra
Az Emerson Process Management Magyarország Kft. magyar piacralépésének vizsgálata és a logisztikai támogató hátterének bemutatása
: Szalai Viktória
: Szalai Viktória
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Az IKEA üzletek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingtevékenységének elemzése
: Soós Boglárka
: Soós Boglárka
A tantermi (hagyományos) és a digitális oktatás módszereinek és eszközeinek az összehasonlítása
: Barlai Patrícia
: Barlai Patrícia
IKEA Örs vezér téri építkezés kríziskezelése, pénzügyi hatásai
: Kámán Mónika
: Kámán Mónika
Project Management at IKEA Home Furnishing Ltd. – Lean Management
: Csongrádi Eszter Karolin
: Csongrádi Eszter Karolin
Inventory management strategy of IKEA Industry Hungary for increasing efficiency
: Radics Anna
: Radics Anna
Eco-friendly Corporation, IKEA’s Eco-friendly Practices, Sustainability
: Lacza Abigél Laura
: Lacza Abigél Laura
A HAD Consult Kft. pénzügyi háttere
: Szecsei Balázs
: Szecsei Balázs
Similar Items
-
IT értékesítést kiszolgáló és támogató rendszerek fejlesztési lehetőségei
: Zombor Ádám -
IKEA Lakberendezési Kft. gazdasági elemzése a vállalkozás pénzügyi beszámolói alapján
: Laczovics István -
A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe
: Antal Katalin -
Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján
: Lábas Regina -
Értékesítést támogató munkafolyamat kialakítása felhőalapú Dynamics CRM rendszerben történő fejlesztéssel
: Milihovszki István