Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gulyás Gábor
További közreműködők: Karakasné Morvay Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Accor Hotels
minőségfejlesztés
vendégelégedettség
vendégértékelés
visszajelzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57588

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57588
005 20250325112603.0
008 250325suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gulyás Gábor 
245 1 3 |a Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata  |c Gulyás Gábor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szállodaipar marketingje az évtizedek során folyamatosan fejlődött, a vendégélmények és a technológiai innovációk mentén alakult. Az online vendégértékelések az iparág egyre meghatározóbb tényezőivé váltak, amelyek jelentős hatást gyakorolnak a szállodák hírnevére, piaci pozíciójára és belső folyamataira. Az MGallery Budapest szálloda példáján keresztül vizsgálom, hogy az online vendégértékelések hogyan befolyásolják a szálloda működését, stratégiáit és az Accor Hotels prémium színvonalának fenntartását.A kutatás három fő kérdés köré épül: (1) Milyen hatással vannak az online vendégértékelések az MGallery Budapest szálloda hírnevére és vendégkörének változására? (2) Hogyan kapcsolódnak ezek az értékelések az Accor Hotels minőségi követelményeihez, és hogyan érzékelik a vendégek a szálloda prémium színvonalát? (3) Miként befolyásolják az online értékelések a szálloda vendégkapcsolati stratégiáit és belső folyamatait?A kutatás során személyes munkatapasztalatokra és online visszajelzések elemzésére támaszkodom, hogy megérthessem a vendégértékelések által feltárt problémákat, valamint azok megoldásának lehetőségeit. Az eredmények rámutatnak arra, hogy a vendégértékelések hatékony kezelése és beépítése a működési folyamatokba nemcsak a vendégelégedettség növelésében, hanem a szálloda hosszú távú versenyképességének fenntartásában is kulcsszerepet játszik. 
695 |a Accor Hotels 
695 |a minőségfejlesztés 
695 |a vendégelégedettség 
695 |a vendégértékelés 
695 |a visszajelzés 
700 1 |a Karakasné Morvay Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57588/1/Az%20MGallery%20Budapest%20online%20vend%C3%A9g%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9seinek%20elemz%C3%A9se%20A%20kritikus%20pontok%20%C3%A9s%20a%20vend%C3%A9gel%C3%A9gedetts%C3%A9g%20kapcsolata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57588/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20Bsc.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57588/3/Guly%C3%A1sG%C3%A1bor_konzulensi_Karakasn%C3%A9.pdf  |z Dokumentum-elérés