Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata
Elmentve itt :
Szerző: | Gulyás Gábor |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Accor Hotels minőségfejlesztés vendégelégedettség vendégértékelés visszajelzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57588 |
Hasonló tételek
Kritikus szabályozási pontok meghatározása az adott vendéglátóhelyen
: Otohal Beáta Dorottya
: Otohal Beáta Dorottya
Hotel Nemzeti Budapest – MGallery Collection **** beruházás értékelése
: Szikszay Fanni
: Szikszay Fanni
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
A Tokaji borvidék vendéglátásának bemutatása a Minaro Hotel – MGallery példáján keresztül
: Takó Soma
: Takó Soma
Lehetséges kitörési pontok a válságból Magyarország, Románia valamint Bulgária együttműködése
: Szabó Zsolt
Megjelent: (2013)
: Szabó Zsolt
Megjelent: (2013)
A hazai szállodaipar helyzetének kritikus elemzése
: Tamási Dávid
: Tamási Dávid
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
Csatlakozási pontok a valószínűségszámítás és a statisztika oktatásában
: Kovácsné Székely Ilona
Megjelent: (2003)
: Kovácsné Székely Ilona
Megjelent: (2003)
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva
: Nagy Bernadett Éva
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységének elemzése a Jászberényi értékesítési pontok tükrében
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
A transzferárképzés fontossága és kritikus pontjai a vállalati szektorban - aggályok és kritikus kérdések
: Lustyik Vivien
: Lustyik Vivien
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
Kockázati forrás vagy kritikus sikertényező?
: Kovács Ildikó
: Kovács Ildikó
Britan's "broken society" ; Kritikus tömegbázis [fordítás]
: Gáborjáni Szabó Melinda
: Gáborjáni Szabó Melinda
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Az F&B részleg számlázásának elemzése és kritikus pontjainak feltárása
: Sós Barbara
: Sós Barbara
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt
: Szeder Attila Zsolt
A könyvvizsgálat tervezése és annak kritikus pontjai
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
A szállodai revenue management-et segítő online szoftverek kritikus elemzése az Accor-Pannonia Zrt. példáján keresztül
: Satyillo Irina
: Satyillo Irina
A Forex bemutatása és a megfelelő belépési pontok meghatározása technikai elemzés alapján
: Szilágyi Bettina
: Szilágyi Bettina
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában
: Tamásy Alexa
: Tamásy Alexa
A Mintamenza Program kialakulásának körülményei és kritikus pontjainak bemutatása
: Végh Adrien Enikő
: Végh Adrien Enikő
A munkaerő-megtartás kritikus elemei a magyar IT KKV szektorban
: Olajos Zsuzsanna
: Olajos Zsuzsanna
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
A 2008-as világgazdasági válság kritikus elemzése az Európai Unióban, különös tekintettel Görögországra és Magyarországra
: Drávucz Katalin
: Drávucz Katalin
Ingatlanfejlesztés célú szálláshely beruházás kritikus elemzése egy budapesti multifunkcionális apartman példáján keresztül
: Juhász László Péter
: Juhász László Péter
A vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Radisson Blu Béke Hotelen keresztül
: Börzsei Bernadett
: Börzsei Bernadett
Regionális különbségek alakulása Magyarországon – kapcsolódási pontok a gazdasági teljesítménnyel és a kereskedelmi tendenciákkal REGIONAL DISPARITIES IN HUNGARY -LINKS WITH EXTERNAL TRADE TENDENCIES AND ECONOMIC PERFORMANCE
: Dobó Róbert, et al.
Megjelent: (2023)
: Dobó Róbert, et al.
Megjelent: (2023)
21. század kritikus kockázatai a turizmusban és ezek hatása az utazási hajlandóságra
: Sáfrán Boglárka Anna
: Sáfrán Boglárka Anna
A vendégelégedettség - mérésben való részvételi hajlandóság vizsgálata egy gyorsétterem esetében
: Erdélyi Boglárka Anna
: Erdélyi Boglárka Anna
Hasonló tételek
-
Kritikus szabályozási pontok meghatározása az adott vendéglátóhelyen
: Otohal Beáta Dorottya -
Hotel Nemzeti Budapest – MGallery Collection **** beruházás értékelése
: Szikszay Fanni -
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura -
A Tokaji borvidék vendéglátásának bemutatása a Minaro Hotel – MGallery példáján keresztül
: Takó Soma -
Lehetséges kitörési pontok a válságból Magyarország, Románia valamint Bulgária együttműködése
: Szabó Zsolt
Megjelent: (2013)