Magyar Nemzeti Múzeum Magyar Menyasszonyok kiállítást megelőző marketing tevékenység és annak hatása a fogyasztói magatartásra
Elmentve itt :
Szerző: | Neumann Kata Míra |
---|---|
További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 21. század eseménymarketing fogyasztói magatartás kultúra múzeumok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57590 |
Hasonló tételek
Múzeumi marketing a 21. században - Központban a Magyar Nemzeti Múzeum
: Varga Dorina Erzsébet
: Varga Dorina Erzsébet
A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése
: Andrássy Zsigó Anna
: Andrássy Zsigó Anna
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
A Magyar Mezőgazdasági Múzeum és Könyvtár beszerzési folyamatának ismertetése, szállítókkal történő kapcsolattartás bemutatása
: Mike-Domán Edit
: Mike-Domán Edit
A múzeum, mint turisztikai attrakció szerepe és lehetőségei Magyarországon
: Mejlinger Dominika Dóra
: Mejlinger Dominika Dóra
A Petőfi Irodalmi Múzeum, mint költségvetési szerv pénzügyi elemzése
: Miklián Marietta
: Miklián Marietta
Az EOS integrált ügyviteli rendszer bevezetése egy múzeum gazdálkodásába
: Almádi Róbert
: Almádi Róbert
A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok
: Tihanyi Petra
: Tihanyi Petra
"Múltba gyökerezik..." Szenna turizmusfejlesztése a Szabadtéri Néprajzi Múzeum interpretációján keresztül
: Berecz Andrea
: Berecz Andrea
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia
: Mészáros Zsófia
Formális és non-formális tanulási lehetőségek az Iparművészeti Múzeum példáján keresztül
: Kovács Mónika
: Kovács Mónika
Bérfeladás a Magyar Nemzeti Múzeumban
: Sturm Enikő
: Sturm Enikő
Magyar Nemzeti Bank Növekedési Hitelprogram
: Gál Szilárd
: Gál Szilárd
A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. bemutatása
: Harangi Erzsébet
: Harangi Erzsébet
A Magyar Nemzeti Bank kontrolling rendszerének bemutatása
: Fodor György
: Fodor György
Közösségi kommunikáció a művészet eszközeivel - "Mesélő házak - audivizuális térélmények, hangzó utcai múzeum" című projekt esettanulmányában
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
Az érzelmi intelligencia hatása a munkavállalók motivációjára, a változáskezelésre a Miskolci Egyetem Könyvtár, Levéltár, Múzeum példáján keresztül
: Bándi Lívia
: Bándi Lívia
Nemzeti értékeink, a hagyományos magyar lófajták a turizmus versenypályáján
: Pellérdy Nóra
: Pellérdy Nóra
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal szolgáltató tevékenysége
: Porkoláb Katalin
: Porkoláb Katalin
A magyar nemzeti identitás, kultúra és hagyományok megőrzése a Stockholmi Magyar Ház és a magyar közössége segítségével
: Nagy Réka Boglárka
: Nagy Réka Boglárka
Magyar nemzeti sajátosságok megjelenése a szervezeti kultúrában egy magyar székhelyű, nemzetközi informatikai cég esetében
: Lacza Anita
: Lacza Anita
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal online marketingkommunikációs tevékenysége
: Szőke Máté Benjamin
: Szőke Máté Benjamin
A magyarországi nemzeti parkok turizmusorientált tevékenysége,a Balaton-felvidéki és a Fertő-Hanság Nemzeti Park összehasonlítása
: Vass Virág Lilla
: Vass Virág Lilla
Nemzeti kegyhelyeink turizmusa
: Márta Viktória
: Márta Viktória
Nemzeti számlák összeállítása
: Nagy Norbert
: Nagy Norbert
Jelzálog-hitelezés alakulása Magyarországon, jelzáloglevelek statisztikai kezelése a Magyar Nemzeti Bankban
: Korenovszkij Júlia
: Korenovszkij Júlia
A Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány tevékenységnek bemutatása az Erzsébet-program tükrében
: Barta Angéla
: Barta Angéla
Marketing csatornák a 2018-as Nemzeti oltóprogramban
: Orosz Richárd
: Orosz Richárd
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal vám utólagos ellenőrzési tevékenysége
: Sass Mónika
: Sass Mónika
Nemzeti Kulturális Alap és a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő szervezeti kommunikációjának elemzése
: Babinka Lilla
: Babinka Lilla
Kijut-e a magyar nemzeti együttes a 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokságra?
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
Nemzeti Lovas Színház identitásépítés és marketingkommunikáció
: Farkas Lilla
: Farkas Lilla
Belső marketingkommunikációs tevékenység a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-nél
: Heitler Luca Éva
: Heitler Luca Éva
A francia nemzeti öntudat
: Papp Katinka
: Papp Katinka
A Nemzeti Vágta jövője
: Szalai Dominika
: Szalai Dominika
A dél-koreai és angol nemzeti kultúrák hatása magyar leányvállalatok szervezeti kultúrájára konkrét példákon keresztül
: Velkei Martin
: Velkei Martin
A Magyar Nemzeti Bank és a Magyar Államkincstár kapcsolata, különös tekintettel a pénzforgalom lebonyolítására, összehasonlítva nemzetközi példákkal
: Tóth Réka Zsuzsanna
: Tóth Réka Zsuzsanna
A magyar és horvát nemzeti és szervezeti kultúra összehasonlítása az Unilever szervezetén belül
: Kelecsényi Mirabella
: Kelecsényi Mirabella
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal ellenőrzési rendszere, tevékenysége és módszertana
: Péter Zoltán
: Péter Zoltán
A Nemzeti Civil Alapprogram elv és gyakorlat
: Ombódi Kitti
Megjelent: (2009)
: Ombódi Kitti
Megjelent: (2009)
Hasonló tételek
-
Múzeumi marketing a 21. században - Központban a Magyar Nemzeti Múzeum
: Varga Dorina Erzsébet -
A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése
: Andrássy Zsigó Anna -
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina -
A Magyar Mezőgazdasági Múzeum és Könyvtár beszerzési folyamatának ismertetése, szállítókkal történő kapcsolattartás bemutatása
: Mike-Domán Edit -
A múzeum, mint turisztikai attrakció szerepe és lehetőségei Magyarországon
: Mejlinger Dominika Dóra