A housekeeping tevékenységének elemzése különböző típusú szálláshelyeken – A Hilton Garden Inn Budapest City Centre és a Rooftop City Residence alapján
Saved in:
Main Author: | Faragó Virág Alexa |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fenntarthatóság housekeeping innováció összehasonlító elemzés panzió szálloda szállodaipar szervezeti felépítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57600 |
Similar Items
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
A Hotel City Inn**** versenyképességi tényezői
: Kahancz Erika
: Kahancz Erika
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei
: Rácz Rebeka
: Rácz Rebeka
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
: Almási Ninetta Mirella
: Almási Ninetta Mirella
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A vendégelégedettségi vizsgálatok hatása a Hilton Budapest City eredményességére
: Hyross László Ferenc
: Hyross László Ferenc
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A Hilton Budapest City szerepe a budapesti konferenciaturizmus világában
: Paulovics Kitti Enikő
: Paulovics Kitti Enikő
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Szállodai rendezvényszervezés, housekeeping a Novotel Budapest City szemszögéből
: Rideg Izabella
: Rideg Izabella
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
A Hotel City Inn vendégvéleményeinek elemzése a netnográfia segítségével az online foglalási rendszer alapján
: Hovanecz Kitti
: Hovanecz Kitti
Rooftop bárok - új trend a vendéglátásban
: Sipos Beatrix Réka
: Sipos Beatrix Réka
A Housekeeping emberi erőforrás szükségletei a Novotel Budapest City szállodában
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
Egy önálló, belvárosi szálloda, szervezeti egységei közötti kapcsolat bemutatása, a Hotel City Inn**** példája alapján
: Radnai Lilla
: Radnai Lilla
City Networks as Tools of City Diplomacy – the Case of Seoul
: Kamiński Tomasz, et al.
Published: (2023)
: Kamiński Tomasz, et al.
Published: (2023)
Cities in Asia
: Neszmélyi György Iván, et al.
Published: (2023)
: Neszmélyi György Iván, et al.
Published: (2023)
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés
: Lendvay Szabolcs
: Lendvay Szabolcs
Vendéglátás a szálláshelyeken
: Neczli Ervin Zsolt
: Neczli Ervin Zsolt
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
Gazdasági és egészségügyi válságok és a turizmus; a koronavírus hatásainak bemutatása a Hotel City Inn példáján keresztül
: Marinkás Melitta
: Marinkás Melitta
Smart City Megoldások
: Rusu Márk
: Rusu Márk
City branding The comparison of Vienna and Budapest /
: Balogh Antónia Ilona
: Balogh Antónia Ilona
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
Hivatásturizmus a vidéki szálláshelyeken
: Antal Gábor
: Antal Gábor
Városi szállítmányozás – City logisztika
: Király Gertrúd
: Király Gertrúd
Smart city különös tekintettel Zalaegerszeg fejlesztési lehetőségeinek vonatkozásában
: Zalai Eszter
: Zalai Eszter
Similar Items
-
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra -
A Hotel City Inn**** versenyképességi tényezői
: Kahancz Erika -
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia -
A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei
: Rácz Rebeka -
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
: Almási Ninetta Mirella