A reklámok és művészetek kapcsolata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyi Dániel Sándor
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói magatartás
marketing
marketingkommunikáció
márkahűség
művészet
reklám
reklámpszichológia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57610
Leíró adatok
Kivonat:A reklámok és az alkalmazott művészetek közötti kapcsolat egy viszonylag keveset kutatott terület a marketingkommunikációban, amely komoly potenciállal bír. Míg sok tanulmány foglalkozik a reklámokkal vagy éppen a művészetekkel külön-külön, a két terület összefonódásáról már jelentősen kevesebb írás fedezhető fel. Ha kontextusba helyezzük a fogyasztói élményt és a márkahűséget is, a téma még inkább újnak hat. Ez a szakdolgozat akár jó alapot is képezhet jövőbeni, részletesebb kutatások számára. Továbbá, a digitális korszakban, ahol a vizuális elemek jelentősége folyamatosan növekszik, a kutatás relevanciája is fokozódik. Ezért a művészeti elemek reklámokban való alkalmazásának hatása a fogyasztói élményre és a márkahűségre egy új perspektívát nyújthat.