A személyes márkaépítés felfedezése a digitális korban eszközök, stratégiák és generációs perspektívák
Saved in:
Main Author: | Árvai Lili |
---|---|
Other Authors: | Sólyomfi Dr. Andrea Hanna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | branding márkaépítés márkahűség márkakiterjesztés Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57616 |
Similar Items
Az online személyes márkaépítés
: Kiss Barbara
: Kiss Barbara
Tesztkörnyezet összeállítása biztonsági incidensek felfedezése céljából
: Gábor Tamás Gergely
: Gábor Tamás Gergely
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
Személyes Márkaépítés eszközei a magyar vállalkozói piacon
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Tájékozódás a digitális korban A Z generáció hírfogyasztási szokásai 2021-ben
: Pohl Kitti Angéla
: Pohl Kitti Angéla
Személyes márkaépítés elemzése az Y generáció egy képviselőjén keresztül
: Gonda Dávid
: Gonda Dávid
Én, mint termék azaz személyes márkaépítés a munkaerőpiacon
: Nácán Gitta
: Nácán Gitta
Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében
: Sipos Mercédesz Fruzsina
: Sipos Mercédesz Fruzsina
CÉLELÉRÉS TÁMOGATÁSA COACHING-GAL Motiváció, útkeresés, életcél felfedezése Y-generációs fiatal vezetők esetében
: Sztanics Nikolett
: Sztanics Nikolett
Personal Branding – Személyes márkaépítés és lehetőségei a fiatal diplomások munkaerőpiaci pozícionálásában
: Tóth Márk Bence
: Tóth Márk Bence
Valódi közösségek a közösségi korban A Leonardo Kert marketingstratégiája
: Benkő Júlia Borbála
Published: (2013)
: Benkő Júlia Borbála
Published: (2013)
Személyes használatú eszközök életmenedzsmentje
: Tinnyei Zsolt
: Tinnyei Zsolt
Fiatalkorban és idős korban megélt nehézségek a munkanélküliség kapcsán
: Csabai Zsuzsanna
: Csabai Zsuzsanna
A digitalizáció által nyújtott marketing lehetőségek a modern korban
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Szenvedélybetegségek középiskolás korban, prevenciója és megoldási lehetőségei az iskolában
: Ács Katalin
: Ács Katalin
Üzletkötők és a személyes értékesítés Hagyományos módszerek és modern marketing stratégiák összehasonlítása
: Hibácska-Kiss Dorina
: Hibácska-Kiss Dorina
Amikor a tartalom értékké válik. Digitális márkaépítés inbound marketing stratégiával
: Gyenes Gábor
: Gyenes Gábor
Fotográfusok személyes márkaépítése
: Bottlik Dorina
: Bottlik Dorina
Kapunyitási Pánik - Megküzdés a családi, párkapcsolati és munkahelyi kihívásokkal fiatal felnőtt korban
: Petz Vivien
: Petz Vivien
Az identitáspolitika jelenségének áttekintése és marketing szemléletű vizsgálatának jelentősége a posztmodern korban
: Hegyvári Gyula Dániel
: Hegyvári Gyula Dániel
A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A Rockstar Magazin marketingkommunikációs elemzése és megfejtése avagy hogyan élheti reneszánszát egy nyomtatott magazin a digitális korban csupán marketingkommunikációs eszközei sikeres használatával
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
: Könnyű Flóra Zsuzsanna
Munkáltatói márkaépítés a Z generáció vonatkozásában
: Czibula Nándor
: Czibula Nándor
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik
: Jónás Dominik
Meggyőző kommunikáció a személyes eladásban
: Máthé Áron
: Máthé Áron
Személyes értékesítés szerepe a Calzedoniánál
: Hegyesi Renáta
: Hegyesi Renáta
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Tolnai Klaudia
: Tolnai Klaudia
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Bárdossy Kornél
: Bárdossy Kornél
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Illés Barbara Petra
: Illés Barbara Petra
Személyes pénzügyi tervezés és öngondoskodás
: Udud Bence Balázs
: Udud Bence Balázs
Személyes pénzügyi tervezés és öngondoskodás
: Raáb Dávid Manó
: Raáb Dávid Manó
Similar Items
-
Az online személyes márkaépítés
: Kiss Barbara -
Tesztkörnyezet összeállítása biztonsági incidensek felfedezése céljából
: Gábor Tamás Gergely -
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti -
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra -
Személyes Márkaépítés eszközei a magyar vállalkozói piacon
: Molnár Máté