Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
Saved in:
Main Author: | Maruzs Hanna Bianka |
---|---|
Other Authors: | Bella Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | business marketing e-marketing - elektronikus marketing marketingeszközök marketingkommunikáció marketingtevékenység |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57626 |
Similar Items
A Philips imázsa és arculata
: Hortobágyi Gyöngyi
: Hortobágyi Gyöngyi
Készletkezelési módszertanok összevetése, használata a gyakorlatban a Philips Magyarország Kft-nél
: Vajda Teréz
: Vajda Teréz
A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
: Szabó Rita
: Szabó Rita
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
: Szabadszállási Regina
: Szabadszállási Regina
Egy speciális terület kommunikációja
: Pintér Szonja
: Pintér Szonja
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
Improving engagement through internal communication factors of Philips Lighting University
: Török Gergely Bálint
: Török Gergely Bálint
Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A VELUX Magyarország Kft. társadalomközpontú marketingkommunikációjának bemutatása
: Siklódi Brenda
: Siklódi Brenda
Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
: Tárczy Tünde Anita
: Tárczy Tünde Anita
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Developing an online platform to increase trust for Philips PerfectCare Azur in Central-Eastern Europe - Qualitative research conducted with Philips managers and customers from Central-Eastern Europe
: Béres Réka
: Béres Réka
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
Humánerőforrás gazdálkodás, toborzás és kiválasztás területe a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Németh Míra
: Németh Míra
Közép-kelet európai direkt kiszállítások logisztikai rendszere a Philips székesfehérvári elosztóközpontjában
: Csernák Veronika
: Csernák Veronika
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
How can Philips improve on the managers´ adoption regarding its main HR system Workday?
: Péter-Piroska Áron
: Péter-Piroska Áron
A CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése a pandémia idején
: Joó Anna Erzsébet
: Joó Anna Erzsébet
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
A vevői kiszolgálási színvonal vizsgálata a Philips Personal Health európai ellátási láncában
: Katona Réka
: Katona Réka
How to improve Employee Referral Program for Business Group Emerging Businesses within Royal Philips
: Szabari Ákos
: Szabari Ákos
Fogyasztói visszajelzések szerepe a szépségápolási termékek online kereskedelemében az Oxygeni Kair kft. példája alapján
: Bugyi Ágota
: Bugyi Ágota
Terület nyilvántartási adatbázis kialakítása az MTA TTK-ban
: Siegl Zoltán
: Siegl Zoltán
Egy terület több erőtérben - Vajdaság sajátos területi fejlődése
: Filipovic Denis
: Filipovic Denis
Mentálhigiéné, mint szakmai terület megjelenése a HR tevékenységben
: Fülöp Emese Hanga
: Fülöp Emese Hanga
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
A Lázár Lovaspark marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
: Gönczöl Kitti
: Gönczöl Kitti
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Volt téglagyári terület rehabilitációjával egy új városközpont kialakításának projektterve
: Makár Brigitta
: Makár Brigitta
Toborzás, online toborzás és a kiválasztás – napjaink létfontosságú területe
: Kliber Noel
: Kliber Noel
Államadósság-kezelés, mint a kincstári finanszírozási rendszer specifikus területe
: Veres Gábor
: Veres Gábor
Similar Items
-
A Philips imázsa és arculata
: Hortobágyi Gyöngyi -
Készletkezelési módszertanok összevetése, használata a gyakorlatban a Philips Magyarország Kft-nél
: Vajda Teréz -
A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
: Szabó Rita -
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014) -
A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
: Szabadszállási Regina