Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kurucz Brigitta
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:modernizáció
SWOT-elemzés
szállodaipar
ügyfélpanasz-kezelés
vendéglátóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57650

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg57650
005 20250325112711.0
008 250325suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kurucz Brigitta 
245 1 0 |a Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül  |c Kurucz Brigitta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámban a szállodai Front Office részleg működését elemeztem, amely a vendégélmény szempontjából központi szerepet tölt be. A szakmai gyakorlatom során szerzett tapasztalatok alapján bemutattam a részleg főbb feladatait és folyamatait, a vendégek érkezésétől a távozásukig. Kitértem a részleg más osztályokkal való együttműködésére és a hatékonyságot növelő modern technológiák alkalmazására is. Az elemzés érintette a működés erősségeit, kihívásait és fejlesztési lehetőségeit 
695 |a modernizáció 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szállodaipar 
695 |a ügyfélpanasz-kezelés 
695 |a vendéglátóipar 
700 1 |a Schablik Dr. Vilmos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57650/1/Front%20Office%20r%C3%A9szleg%20m%C5%B1k%C3%B6d%C3%A9s%C3%A9nek%20bemutat%C3%A1sa%20a%20Grand%20Hotel%20Esztergomon%20kereszt%C3%BCl%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57650/2/KuruczBrigitta_FOSZK_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés