A PPC hirdetések hatékonysága különböző iparágakban
Elmentve itt :
Szerző: | Dóra Boglárka Ocskó |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | iparágak kattintásalapú költség (CPC) nagyvállalatok online marketing telekommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57653 |
Hasonló tételek
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Gazdasági erőfölénnyel való visszaélés, különösen a technológiai iparágakban
: Kellei Szimonetta
: Kellei Szimonetta
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
A PPC és a SEO szerepe a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjában
: Schmikl Norbert
: Schmikl Norbert
Fogyasztói magatartás a Facebook és a Google PPC alapú hirdetései tekintetében
: Kocsis Gábor Mihály
: Kocsis Gábor Mihály
Sharing economy gazdasági és társadalmi hatásai a gazdaság szereplőire a mobilitási és turisztikai iparágakban
: Rákhely Enikő
: Rákhely Enikő
A coaching szemléletű vezetés hatékonysága különböző szervezeteknél Magyarországon
: Nánási Fruzsina
: Nánási Fruzsina
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A fogyasztói útvonal vizsgálata kerámia és porcelánfestő vállalkozások esetén, PPC marketing fókusszal
: Deli Dorottya
: Deli Dorottya
Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
Az online hirdetések vizsgálata és hatásai az internetezőkre
: Szőcs Laura Anna
: Szőcs Laura Anna
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
Családtámogatások hatékonysága
: Király Sára Daniella
: Király Sára Daniella
A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése
: Juhász Csanád Áron
: Juhász Csanád Áron
Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által
: Schwarcz Ádám
: Schwarcz Ádám
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra
: File Flóra
Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban
: Amin Nadin Anna
: Amin Nadin Anna
Rendezvények (CSR, ügyfélrendezvények) hatékonysága
: Braun Nikoletta
Megjelent: (2014)
: Braun Nikoletta
Megjelent: (2014)
A desztinációmarketing hatékonysága modellek, mérése, trendek és eszközök
: Piskóti István
Megjelent: (2017)
: Piskóti István
Megjelent: (2017)
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
Anyagellátás gazdasági hatékonysága a fényezősoron
: Sziládi Csilla
: Sziládi Csilla
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
Szolgáltatásmarketing, személyes eladás hatékonysága napjainkban
: Hayden Kristóf
: Hayden Kristóf
Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál
: Torma Réka Dóra
: Torma Réka Dóra
Innovációs módszerek hatékonysága a kisüzemi sörgyártásban
: Szabó Fruzsina Bernadett
: Szabó Fruzsina Bernadett
A MAGYARORSZÁGI KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK JÖVEDELMEZŐSÉGE ÉS HATÉKONYSÁGA
: Gulyás Tamás
: Gulyás Tamás
A dohányzásellenes társadalmi célú reklámok hatékonysága
: Hutvágner Regina Éva
Megjelent: (2007)
: Hutvágner Regina Éva
Megjelent: (2007)
A zöld iroda koncepció gazdasági hatékonysága
: Vaczlavik Nikolett
: Vaczlavik Nikolett
Újrahasznosítási lehetőségek marketingkommunikációjának hatékonysága a textiliparban
: Demeter Ágoston
: Demeter Ágoston
A bérgazdálkodás hatékonysága és a cafeteria rendszer alkalmazása vállalkozásoknál béren kívüli juttatások elemzése és optimalizálása
: Turó Timea Boglárka
: Turó Timea Boglárka
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid
: Odrán Dávid
Hasonló tételek
-
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán -
Gazdasági erőfölénnyel való visszaélés, különösen a technológiai iparágakban
: Kellei Szimonetta -
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna -
A PPC és a SEO szerepe a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjában
: Schmikl Norbert -
Fogyasztói magatartás a Facebook és a Google PPC alapú hirdetései tekintetében
: Kocsis Gábor Mihály