Az ígéret, mint hitelesség
Elmentve itt :
Szerző: | Mátrai Patrik |
---|---|
További közreműködők: | Sólyomfi Dr. Andrea Hanna |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás hitelesség Ígéret kereskedelem marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57655 |
Hasonló tételek
Supercharge - Márka vagy ígéret?
: Rabóczki Gábor
: Rabóczki Gábor
A márka mindenek felett - Millió dolláros ígéret
: Fábián Bence
: Fábián Bence
A politikai marketingkommunikáció hitelessége Magyarországon
: Rémai Zsolt Patrik
: Rémai Zsolt Patrik
Egy NBA beatwriter szakmai hitelessége
: Kun Zsolt
: Kun Zsolt
A direkt marketing hitelessége napjainkban
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
Higgyünk a szemünknek? A hitelesség nyomában A magyar internetes hírportálok hitelessége
: Héjj Szilárd
Megjelent: (2007)
: Héjj Szilárd
Megjelent: (2007)
Az egészségtudatos táplálkozás hitelessége a XXI. században
: Szemző Rebeka Bernadett
: Szemző Rebeka Bernadett
A média nyelve és a hitelesség a sajtószabadság értelmezése, a nyomtatott sajtó szabályozása és önszabályozása a hitelesség tükrében
: Várszeginé Szabó Orsolya
: Várszeginé Szabó Orsolya
A hitelességfókusz avagy a hitelesség alakulása napjainkban
: Kowalski Boglárka
: Kowalski Boglárka
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária
: Hajdu Mária
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
A Budapest Bank munkáltatói márkájának hitelessége a gyakornoki program sikerességének tükrében
: Györkös Beáta Anna
: Györkös Beáta Anna
Hitelesség és paraszociális kapcsolatok az influencer marketingben és ezek hatása a fogyasztói magatartásra
: Pásti Anett
: Pásti Anett
A munkáltatói márkaépítés hitelessége, különös tekintettel egy független employer branding szolgáltató példáján keresztül
: Siménfalvy Csongor Szabolcs
: Siménfalvy Csongor Szabolcs
A rövid távú lakáskiadás, mint üzleti tevékenység Budapesten, a HI5 Apartments példáján
: Mátrai Dóra Kinga
: Mátrai Dóra Kinga
Szigetköz, mint turisztikai célterület hasznosítása az idegenforgalmi beruházások tükrében
: Papathanasziu Patrik
: Papathanasziu Patrik
A korrupció, mint elfogadott viselkedési norma
: Nagy Patrik
: Nagy Patrik
Kárpátalja turizmusa. Kárpátalja, mint turisztikai központ.
: Rácz Patrik József
: Rácz Patrik József
Az EU, mint a (kis)vállalkozás környezete. A pályázati forrásteremtés nyújtotta lehetőségek.
: Váradi Patrik István
: Váradi Patrik István
Fuvarozási és logisztikai tevékenységek az útépítésben a Mega-Sped Kft. gyakorlatában
: Mátrai Zsófia
: Mátrai Zsófia
Jótállási, teljesítési bankgarancia jogviták a magyar bíróságok gyakorlatában
: Mátrai Magdolna
: Mátrai Magdolna
Ellátási folyamatok rendszerszintű háttere A minőségfejlesztő részleg könyvelési folyamatának optimalizálása a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nél
: Mátrai Eszter
: Mátrai Eszter
Tradíció és innováció a családi vállalkozásokban a Mátrai Üveg-Tükör Kft. vonatkozásában
: Mátrai Dominik
: Mátrai Dominik
A programming költségek nyilvántartásának és tervezési folyamatának vizsgálata a Viacom International Hungary Kft-nél
: Mátrai Réka
: Mátrai Réka
A magyar adórendszer sajátosságai, a jövedéki adóztatás specifikumai Magyarországon
: Mátrai Bettina
: Mátrai Bettina
A projekt tevékenység hatékonyságának elemzése
: Mátrai Réka
: Mátrai Réka
A controlling rendszer kialakítása és hatékony működtetése a vállalkozásoknál
: Mátrai Péter
: Mátrai Péter
A munkáltatói márka szerepének vizsgálata a női járművezetők foglalkoztatásánál
: Mátrai Luca
: Mátrai Luca
Vásárlási döntést befolyásoló tényezők (alkohol-és szeszesitalok)
: Mátrai Martina
: Mátrai Martina
Centre of peripheries, the comparison of euroregions in Eastern and Western Europe
: Mátrai Katalin
: Mátrai Katalin
Az automatizáció szerepe a kereskedelemben és a gyártásban
: Mátrai Gergő Géza
: Mátrai Gergő Géza
Hasonló tételek
-
Supercharge - Márka vagy ígéret?
: Rabóczki Gábor -
A márka mindenek felett - Millió dolláros ígéret
: Fábián Bence -
A politikai marketingkommunikáció hitelessége Magyarországon
: Rémai Zsolt Patrik -
Egy NBA beatwriter szakmai hitelessége
: Kun Zsolt -
A direkt marketing hitelessége napjainkban
: Bálint Noel Tamás