A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szolnoki Alexandra
További közreműködők: Szeidl Dr. Klaudia
Kulcsszavak:multinacionális vállalatok
rendezvény(ek)
rendezvényszervezés
vállalati kultúra
vállalati szakmai rendezvények
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57661
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat a belső vállalati rendezvények jelentőségét vizsgálja a multinacionális vállalatok körében, különös tekintettel a HEINEKEN példájára. A belső rendezvények szerepe kiemelkedő a munkavállalók közötti kapcsolatok erősítésében, a vállalati kultúra építésében, a motiváció fenntartásában és a lojalitás növelésében. A dolgozat bemutatja, hogy a HEINEKEN milyen stratégiákat és eszközöket alkalmaz a belső eseményei során, és ezek milyen hatással vannak a dolgozói elégedettségre és az együttműködésre. Az elméleti áttekintést esettanulmány egészíti ki, hogy átfogó képet nyújtsanak a belső rendezvények gyakorlatáról és hatékonyságáról.