A belső vállalati rendezvények fontossága a multinacionális cégeknél a HEINEKEN példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Szolnoki Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Szeidl Dr. Klaudia |
Kulcsszavak: | multinacionális vállalatok rendezvény(ek) rendezvényszervezés vállalati kultúra vállalati szakmai rendezvények |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57661 |
Hasonló tételek
A Belső CSR fontossága a multinacionális cégeknél foglalkoztatott Y és Z generációs dolgozók körében
: Tóth Tardos Bendegúz
: Tóth Tardos Bendegúz
IT incidenskezelés multinacionális cégeknél
: Kiss Máté
: Kiss Máté
A kiégés elleni eszközök a multinacionális cégeknél
: Gembiczki Veronika Anett
: Gembiczki Veronika Anett
A multinacionális cégeknél dolgozók általi HR kép
: Mercz Dorottya
: Mercz Dorottya
Nők a vállalati porondon; Új szemléletmód és nemi egyensúly a multinacionális cégeknél
: Lakatos Vivien
: Lakatos Vivien
A Heineken Radler kategóriájának újrapozícionálása
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
A vállalati felelősségvállalás belső és külső kommunikációjának bemutatása egy multinacionális nagyvállalat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
Szolgáltatásmarketing a tanácsadó cégeknél Magyarországon
: Dudás Máté
: Dudás Máté
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
Innovatív marketinglehetőségek a KKV rendezvényszervező cégeknél
: Komáromi Dávid
: Komáromi Dávid
A mentális egészség és munkahelyi jóllét fenntartása és javítása , multinacionális cégeknél, -prevenciós terv kidolgozása
: Őzséné Mohácsi Adrienn Tímea
: Őzséné Mohácsi Adrienn Tímea
A Heineken által forgalmazott radlerek újrapozícionálása és piaci helyzete
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Vállalatirányítási rendszerek kereskedelmi és szolgáltató cégeknél
: Molnár Dóra
: Molnár Dóra
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka
: Urbán Dorka
A disztribúció kiszervezésének kockázata a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. gyakorlatában
: Böszörményi Benjamin
: Böszörményi Benjamin
A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
: Márkus Kata Zsófia
Megjelent: (2009)
Audit folyamatok automatizálása a Big Four cégeknél
: Ser Bence
: Ser Bence
A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása
: Hrabovszki Dóra
: Hrabovszki Dóra
A belső ellenőrzés függetlensége és a szakértelem fontossága
: Miklóssy Dorottya Brigitta
: Miklóssy Dorottya Brigitta
Rendezvények a filmturizmusban - Filmipari rendezvények turisztikai hatásvizsgálata a Berlinale példáján keresztül
: Gacs Flóra
: Gacs Flóra
A belső ellenőrzési kontrollrendszer működése egy multinacionális vállalat példáján bemutatva
: Tripolszki Brigitta
: Tripolszki Brigitta
Az onboarding hatása a munkahelyi elköteleződésre üzleti tanácsadó cégeknél
: Nagy Boglárka
: Nagy Boglárka
Protokolláris rendezvények megújulása a Pénzügyminisztérium példáján keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Az etnocentrizmus hatása a hazai söripari vállalatok, elsősorban a Heineken Hungária Zrt. marketingstratégiájára
: Bán Norbert
: Bán Norbert
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
Belső kontrollok működése és a belső ellenőrzési tevékenység multinacionális környezetben
: Lantos Eszter
: Lantos Eszter
AZ ALTERNATÍV RENDEZVÉNYEK A DÜRER KERT PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Hársházi Viktória Mónika
: Hársházi Viktória Mónika
Partnerkapcsolatok kezelésének kiemelkedő fontossága egy termelő vállalat példáján keresztül
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
Szakmai idegennyelv tudás és készségek fontossága egy multinacionális nagyvállalat tekintetében
: Csányi Réka
: Csányi Réka
Adataink védelmének fontossága magán- és vállalati életben
: Lázár Dóra
: Lázár Dóra
Az indirekt beszerzési politika kialakítása, folyamatábrái és fontossága a multinacionális munkakörnyezetben
: Kancsár Balázs Tamás
: Kancsár Balázs Tamás
Belső rendezvények szerepe és hatékonysága a Magyar Posta Zrt-nél
: Pazár Ágnes Kinga
: Pazár Ágnes Kinga
A munkahelyi stressz megjelenése Startup cégeknél Egy Startup megküzdése a munkahelyi stresszel
: Törőcsik Evelin
: Törőcsik Evelin
Mentorálás multinacionális vállalati környezetben
: Füle Zsófia
: Füle Zsófia
A vállalati dolgozói szervezetek, mint a belső kommunikáció fejlődő területe - a Morgan Stanley példáján keresztül
: Kovács Anna Borbála
: Kovács Anna Borbála
A vállalati részvétel fontossága Európai Uniós Kutatási Fejlesztési Projektekben a Pemü Műanyagipari Zrt. példáján
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
Vállalati rendezvények digitális megvalósítása a koronavírus időszakában
: Bárkányi Dóra
: Bárkányi Dóra
A vállalati felelősségvállalás belső és külső kommunikációja a K&H Bank Zrt. példáján keresztül bemutatva
: Nemesvári Anita
: Nemesvári Anita
A multinacionális vállalatok szervezeti kultúrájának implementálása Magyarországon egy skandináv cég példáján keresztül
: Mida Alexandra
: Mida Alexandra
Hasonló tételek
-
A Belső CSR fontossága a multinacionális cégeknél foglalkoztatott Y és Z generációs dolgozók körében
: Tóth Tardos Bendegúz -
IT incidenskezelés multinacionális cégeknél
: Kiss Máté -
A kiégés elleni eszközök a multinacionális cégeknél
: Gembiczki Veronika Anett -
A multinacionális cégeknél dolgozók általi HR kép
: Mercz Dorottya -
Nők a vállalati porondon; Új szemléletmód és nemi egyensúly a multinacionális cégeknél
: Lakatos Vivien