A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
Saved in:
Main Author: | Báló Júlia |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kis- és középvállalkozás - KKV közösségi média marketing marketingkommunikáció marketingstratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57668 |
Similar Items
A mikro-, kis- és középvállalati szektor közösségi és állami támogatása
: Szigeti Zoltán
: Szigeti Zoltán
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana
: Becze Diana
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett
: Rakita Nikolett
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás
: Széphelyi Tamás
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül
: Bödő Kinga Viktória
: Bödő Kinga Viktória
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta
: Brachna Renáta
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
A közbeszerzési eljárások hatásai a mikro-, kis- és középvállalati szektorra Magyarországon
: Dosztály Balázs
: Dosztály Balázs
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix
: Soós Zsófia Beatrix
Kis- és középvállalati hitelezés
: Kiss Ildikó
: Kiss Ildikó
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
A kis- és középvállalati szektor szerepének alakulása Magyarországon a rendszerváltozást követően napjainkig
: Józsa Péter
: Józsa Péter
A kis- és középvállalati szektor szerepének alakulása Magyarországon a rendszerváltozást követően napjainkig
: Józsa Péter
: Józsa Péter
Kis- és középvállalati könyvelőprogramok összehasonlítása
: Laub Petra
: Laub Petra
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában
: Pál Ágota
: Pál Ágota
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
A PPC és a SEO szerepe a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjában
: Schmikl Norbert
: Schmikl Norbert
A kis- és középvállalati szektor, mint finanszírozott szegmens a lízingpiacon a Budapest Lízing Zrt. szempontjából
: Schauer Veronika
: Schauer Veronika
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Mikro-, kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Soós Adrienn
: Soós Adrienn
A mikro-, kis- és középvállalkozások forrásszerzési lehetőségei a Közép-Magyarországi Régióban (KMR)
: Winhardt Ferenc
: Winhardt Ferenc
A magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások adózásának vizsgálata
: Fazekas Péter
: Fazekas Péter
Pénügyi kontrolling a kis-és középvállalati szektorban
: Zsankó Viktória
: Zsankó Viktória
Kriptovaluták a hazai kis- és középvállalati szektorban
: Réthi Ádám
: Réthi Ádám
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
: Hangonyi Anna
: Hangonyi Anna
Induló mikro, kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Dávid Melinda
: Dávid Melinda
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
Dashboardok használatának lehetőségei a controllingban
: Csapó Anna Katalin
: Csapó Anna Katalin
Kis- és középvállalati hitelfinanszírozás a CIB Bank Zrt. gyakorlatában
: Kovács Kornélia
: Kovács Kornélia
Kis- és középvállalati hitel monitoring bemutatása egy kereskedelmi banknál
: Molnár Ádám Attila
: Molnár Ádám Attila
A felületszerelt gyártástechnológia logisztikája a kis- és középvállalati szektorban
: Korb Máté
: Korb Máté
A bankok szerepe a kis- és középvállalati szektorban Spanyolországban és Magyarországon
: Dudás Orsolya
: Dudás Orsolya
Similar Items
-
A mikro-, kis- és középvállalati szektor közösségi és állami támogatása
: Szigeti Zoltán -
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra -
Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Becze Diana -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos