Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Csilla
További közreműködők: Bella Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:családi fogyasztás
gyerekek
marketingcsatorna
online marketing
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57670
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom azt vizsgálja, hogy milyen kapcsolat áll fenn a gyermekek online töltött ideje és a szülők vásárlói magatartása között. A kutatás során arra kerestem választ, hogy a vállalatok tudják-e befolyásolni a szülők vásárlói magatartását azzal, ha a gyermekek irányába reklámoznak, továbbá, hogy milyen stratégiákat használnak annak érdekében, hogy bevezessék a gyermekeket egy plusz csatornaként. A kutatásom során számos további releváns szempont merült fel a témával kapcsolatban, amelyekre a szakirodalom elemzése és a kérdőíves kutatás elvégzése nyújtott megalapozott válaszokat.