Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Köllő Renáta
Other Authors: Kovács Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:fast fashion
fogyasztói magatartás
használtruha vásárlás
marketing
Vinted
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57686
Description
Abstract:A használtruha vásárlás napjainkban kezd átalakulni a digitalizációnak és a különböző vásárlási igényeknek, preferenciának és szokásoknak köszönhetően. Minden egyénnél változó a preferencia mértéke is. Vásárlásainknál és a fogyasztói döntéshozatalinkban egyre fontosabb szempont a gyors és időtakarékos vásárlás, minél gyorsabban és hamarabb kapjuk meg a kívánt darabot. Ezáltal sokan az online vásárlást részesítik előnyben. Bizonyos településeken könnyebben hozzátudnak már járulni, ahhoz, hogy online használt ruhákat vegyenek, hiszen nem mindenhol található használtruha bolt, ha pedig igen akkor sokkal kisebb választási lehetőségben.