Tudatosság és fenntarthatóság megjelenése az Auchan marketingkommunikációjában
Saved in:
Main Author: | Bartus Réka |
---|---|
Other Authors: | Kegye Krisztina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fenntartható fogyasztás fenntarthatóság fogyasztói társadalom marketing marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57696 |
Similar Items
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra
: Nánássy Flóra
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István
: Vasas István
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
: Hangonyi Anna
: Hangonyi Anna
A fenntarthatóság és tudatosság a magyarok mindennapi fogyasztási és vásárlási döntései mögött
: Magyarfi Krisztina
: Magyarfi Krisztina
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina
: Baracskai Bettina
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
A fenntarthatóság megjelenése a gasztronómiában
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Befektetési tudatosság magánszemélyként
: Csákó Dániel
: Csákó Dániel
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
: Kaspár Norbert
: Kaspár Norbert
A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában
: Pál Ágota
: Pál Ágota
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
Készlet- és raktároptimalizálás az Auchan Retail Magyarországnál
: Sándor Dávid Péter
: Sándor Dávid Péter
A PPC és a SEO szerepe a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációjában
: Schmikl Norbert
: Schmikl Norbert
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Befektetői tudatosság, befektetési stratégiák
: Hegyi Barbara Magdolna
: Hegyi Barbara Magdolna
Befektetői stratégia, befektetési tudatosság
: Várhalmos Nikolett
: Várhalmos Nikolett
Online bevásárlás napjainkban – Az Auchan webáruházának elemzése
: Zsadányi Bence Zsolt
: Zsadányi Bence Zsolt
Vásárlói tájékoztatás az Auchan Magyarország Kft. gyakorlatában
: Abdalla Younes
: Abdalla Younes
Az Auchan Magyarország Kft. működése, kereskedelmi gyakorlata
: Horváth Péter
: Horváth Péter
A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése
: Sipos László
: Sipos László
A pénzügyi kultúra és tudatosság
: Amin Ádám
: Amin Ádám
PÉNZÜGYI TUDATOSSÁG AZ Y GENERÁCIÓ VONATKOZÁSÁBAN
: Hauzer Ágnes
: Hauzer Ágnes
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva
: Kovács Anna Éva
Online élelmiszer-kereskedelem az Auchan Magyarország Kft.-nél
: Lipták Márton
: Lipták Márton
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
A kecskeméti Auchan HR tevékenységének elemző bemutatása
: Benedekné Móca Krisztina
: Benedekné Móca Krisztina
Auchan Magyarország Kft. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Horváth Nikolett
: Horváth Nikolett
Az Egészség Univerzum kialakítása az Auchan Magyarország Kft-nél
: Takács Dániel
: Takács Dániel
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
Tudatosság a családi vállalkozások utódlásának folyamatában
: Bereczki Alexandra Kitti
: Bereczki Alexandra Kitti
Pénzügyi tudatosság, a bizalmi vagyonkezelés intézménye
: Bötös Dávid
: Bötös Dávid
Növekvő pénzügyi tudatosság - Csökkenő pénzügyi sérülékenység
: Orosz Judit
: Orosz Judit
Pénzügyi tudatosság a magyar háztartások körében
: Rábai-Korán Laura
: Rábai-Korán Laura
Pénzügyi tudatosság a magyar kkv szektorban
: Szennay Áron
Published: (2023)
: Szennay Áron
Published: (2023)
Az Auchan Magyarország Kft. disztribúciós rendszerének és raktározási folyamatainak vizsgálata
: Légrádi Éva
: Légrádi Éva
Szállítmányozási és árufuvarozási feladatok elemzése az Auchan Magyarország Kft. vonatkozásában
: Dani Dorottya
: Dani Dorottya
Fogyasztói motiváció és tudatosság vizsgálata az étrendkiegészítők világában
: Alekosz Mária
: Alekosz Mária
A fenntarthatóság megjelenése a Bunge Zrt. irodai tevékenysége során
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
Similar Items
-
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra -
A Facebook jelentősége a vállalatok marketingkommunikációjában
: Vasas István -
A mesterséges intelligencia szerepe luxusmárkák marketingkommunikációjában
: Ujhelyi Orsolya Ágnes -
A kultúra szerepe egy multinacionális cég marketingkommunikációjában
: Hangonyi Anna -
A fenntarthatóság és tudatosság a magyarok mindennapi fogyasztási és vásárlási döntései mögött
: Magyarfi Krisztina